Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ajoin ekassa synnytyksessä ni itse autolla synnytykseen

Vierailija
01.11.2017 |

Tosin matkaa vain 2,5km.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Mä sain synnytyssairaalasta ohjeeksi lähteä sinne vasta kun en pärjää enää kotona. Miten siinä kunnossa pystyy ajamaan? Vai vaihteleeko käytännöt sitten eri sairaaloissa?

Vierailija
2/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva tuosta naurattaa, vaikka tuon aika riskialtista kaikkia osapuolia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisin mäkin voinut ekassa synnytyksessä. Mutta tokassa olin viimeseen asti kotona ja synnärillä olin jo kokonaan auki. Kuinka moni pystyy kärvistelemään kotona niin pitkään. En tosin tiennyt olevani niin auki. Mutta kun ohjeeksi annettiin, että ole kotona niin pitkään kun pystyt.

Vierailija
4/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kunniamitalin?

Vierailija
5/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mitään ajanut ole, lapsi hyvä. 0/5

Vierailija
6/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä mitään ajanut ole, lapsi hyvä. 0/5

Kyllä ajoin. Synnytin vasta 12 tunnin päästä. Mies niin pahasti vammainen ettei pystynyt autoa ajamaan.

Vierailija
7/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävelin 20 kilometriä lumituiskussa.

Vierailija
8/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä kovempi ämmä. Kävelin itse kotoa synnytykseen.

Vierailija
9/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uin Ahvenanmaalta Hankoon!! Ja vauva tuli perässä kun itseasiassa oli jo syntynyt ja istukkaa pidin viimeisillä voimilla vielä sisällä, napanuoran varassa tuli perässä vauva. Tositarina.

Vierailija
10/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan sairaan kova mimmi. Mä olin itselleni kätilönä ja purin napanuoran poikki.

Vierailija
11/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uin Ahvenanmaalta Hankoon!! Ja vauva tuli perässä kun itseasiassa oli jo syntynyt ja istukkaa pidin viimeisillä voimilla vielä sisällä, napanuoran varassa tuli perässä vauva. Tositarina.

Jumalauta, nyt lensi teet näppäimistölle :D

Vierailija
12/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka ette uskoisi mutta totta on. Ei vakavasti vammainen silloinen mieheni pystynyt enää ajamaan. Ajoin ajokortin raskaana ollessani.

Vierailija
13/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä myös ihan oikeasti kävelin synnyttämään. Tosin kyseessä oli käynnistys, ja vähän epäilen että niin ap:llakin. Nro 8.

Vierailija
14/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnytin vessanpöntöllä ylätiesynnytyksellä.

Vierailija
15/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeasti kävelin sairaalaan esikoisen synnytyksessä, matkaa oli vain kilometri ja tuntui että kävely tekisi hyvää. Mies oli töissä ja kauhistui saatuaan selville, että olin kävellyt synnyttämään " olisit soittanut isäs, tai taksin !"  Saliin pääsin tosin vasta 6h sairaalaan tulon jälkeen , ehdin vielä juoda kaakaon sairaalan kahviossa.

Vierailija
16/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetit tarpeettomaan vaaraan itsesi, lapsesi ja vastaantulijat. Toivottavasti olet sittemmin järkevöitynyt.

Vierailija
17/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetit tarpeettomaan vaaraan itsesi, lapsesi ja vastaantulijat. Toivottavasti olet sittemmin järkevöitynyt.

Ei minulla ollut pahoja supistuksia. Synnytin vasta niin pitkän ajan päästä.

Vierailija
18/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mahdollista. 

Kertoo vain, että olet lähtenyt aivan liian aikaisin. Ekakertalaisena ei osaa arvioida. Minut passitettiin takaisin ekalla yrittämällä, arvioivat, että menee vielä tuntikausia. Matka oli myös tuo pari kilsaa. 

Tosin mies oli mukana ja ajoi eli ei sankaritarinaa kerrottavana :D

Vierailija
19/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin PYÖRÄLLÄ synnytyksen käynnistykseen, nyt jälkeenpäin ajatellen olin ihan hullu. Siinä olisi ollut ainekset leffaan, kun mimmi polkee maha pystyssä nahkatakki päällä ja reppu selässä.. OLin 18v, välit vanhempiin menneet poikki eikä lapsen isä ollut kuviossa. Vedin raskauden ja synnytyksen tutulla "hoidan kaiken itse"-kaavalla ja "kyllä tästä selvitään asenteella". 

Ps En vienyt vauvaa kotiin pyörällä kuitenkaan

Vierailija
20/23 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ajoin itse sairaalaan synnyttämään mennessäni. Naistenklinikalle. Otin miehen kyytiin Pasilasta työpaikalta. Big deal.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän