Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä naisten välinen seksi vain voittaa heteroseksin

Vierailija
31.10.2017 |

Naisen kanssa pääsee oikeasti vapautumaan ja purkamaan paineita. Niin paljon pervompaa. Koko heteroseksi pyörii miehen nautinnon ja miehen laukeamisen ympärillä. Tilastotkin sen kertovat. Lisäksi miehet demonisoivat naisen aseman seksissä ja haukkuvat sitä. Todella luonnollista. Miehet myös alistavat naisia seksillä ja käyttävät seksiä naisvihaan. Nainen on siis sekä fyysisesti, seksuaalisesti että psyykkisesti miehelle alisteinen. Miehet eivät kunnioita pätkääkään kumppaneitaan vaikka itse vonkaavat seksiä ja haluavat sitä enemmän.

Toinen nainen välittää, ymmärtää ja kahden naisen välinen seksi on niin naisellisen eroottista. Ei vihaa, ei pelejä, ei alistamista. Nainen saa kerrankin olla oma itsensä ilman miehen ikävää viettiä. Toinen nainen ei tuomitse tai ajattele jokaista seksiasentoa jonain kuningas-orja-asetelmana.

Ja älkää nyt vain sanoko sitä iänikuista "noku itse haluun alistuu". On hieman eri asia sopia alistamisesta kuin se että miehet puhuvat teistä saunailloissa halventavaan sävyyn. Se alistaminen ei jää seksiaktiin, se jatkuu sen ulkopuolella. Toisen naisen kanssa nämä dominaleikit toimivat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole seksuaalisesti alistettu nykyisessä suhteessa miehen taholta. Hän on hellä ja aistikas. Ehkäpä sinulla on väärä mielikuva heteroseksistä jota olet harrastanut miesten kanssa joilla ei ole ollut aidosti tunteita sinua kohtaan. Kuvaamasi positiiviset asiat voi kokea seksissä myös miehen kanssa, ja varsinkin jos suhteessa on rakkautta.

Vierailija
2/3 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jaa. En tiennyt. En ole ollut miesten kanssa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Jaa. En tiennyt. En ole ollut miesten kanssa. ap

Pitäisiköhän kokeilla ennen kuin avautuu kovin paljon asioista.