Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(kokemuksia?)pusutauti, paraneminen +seksi

Nuorinainen
31.10.2017 |

Mulla ollu pusutauti jo noin viikko, kivut olivat aivan hirveät ja kamalat. En pystyny syömään tai ylipäätänsä nielemään. Lääkäri ohjeisti syödä banadolii ja buranaa 3 krt päivässä ja niin tein.

nyt oon voinut jo hyvin 2 päivää, ei kipuja voin syyä normisti jne niin oonko jo sitten parantunut siitä?
Sen takia ku oon voinut hyvin ja näin, kerroin poikaystävälle niin päädyttiin sänkyyn puuhastelemaan myöhemmin.

onko nyt siis mahdollista että hänkin sai sen taudin vai ei? Pakko oli kysyä täältä ku vaivaa päätä se😅

Eka kerta kun on pusutauti niin ei käryäkään näistä hommista. Eli oonks jo niinku parantunut taudista vai oisko pitäny odottaa enemmi et ois ollu varma asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sille poikaystävälle ole tarttunut jo aiemmin. Mulla oli pusutauti sinun iässäsi ja olikin tympeä tauti. Mulla se kesti kolme viikkoa. Ei se tarttunut poikaystävälle, vaikka asuimme yhdessä. Tai ehkä hän sairasti sen tosi lievänä.

Vierailija
2/3 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö ei asuta yhdessä ja suunillee 1-2 kertaa viikos nähää. Ja silloinkun mulla alkoi pusutauti oireet niin olin nähny poikaystävääni vaan ulkona eikä pussattu tai harrastettu seksia, kuhan vaan oltiin. ja sitä ennen ei oltu nähty 3 päivää eikä silloin mitää oireita tullut.

Kyselin häneltä niin ei sillä ollu tullu oireet. Aikasemmi oli perus flunssa kurkku kipeä ei muuta. Et en nyt sit tiiä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up