Mikä ärsytti tänään töissä eniten?
Minua ärsytti ärsyttävät asiakkaat, ketkä eivät tajua yksinkertaisia asioita jankuttamatta.
Kommentit (17)
Liian vähän henkilökuntaa, ei sijaisia. Kokoaikainen kiire ja riittämättömyyden tunne. Tämä tekee väsyneeksi ja kyyniseksi.
Narkki pyöräili sisällä. En jaksanut estellä.
Kauhea kalkkuna häiritsi mun työrauhaa tulemalla mäkättämään vaikka olin tehny kaikki oikein.
Ei sinänsä mikään, hiukan harmitti, kun en saanut tietokannasta tavaraa tarpeeksi nopeasti. Pitää ryhtyä toisiin toimenpiteisiin.
Se etten tajua työstäni mitään. Haluaisin helpon, rutiininomaisen työn. Säännökset ja ohjeet vaihtuu viikoittain, jatkuvasti pitää omaksua uusia laajoja kokonaisuuksia. En ole käynyt yliopistoa kuten suuri osa kollegoista, tiedon omaksuminen ei ole mulle nopeaa vaan päinvastoin hidasta ja kuluttavaa. Tämän hetkinen työni on aivan liian monimutkaista mulle! Työskentelen talousalalla.
Taukoamatta puhuva työkaveri, joka ei kuuntele. Työasioista on pakko vaihtaa ajatuksia, joten en voi häntä vältellä. Keskustelu on kuin kilpajuoksua
Meillä on työpaikalla sellainen "kopla", joka ärsyttää mua ja varmaan monta muutakin, koska ne ei muuta tunnu tekevän kuin a) joko valittaa joka ikisestä asiasta maan ja taivaan välillä, siis jatkuva naputus ja silmien pyörittely joka on tietyn pisteen jälkeen ihan tosi uuvuttavaa, mut he ilmeisesti kokee sen jotenkin voimaannuttavaksi tai b) käkättää ja huutonauraa milloin mitäkin juttua keskenään, mikä on sairaan ärsyttävää kun sitä joutuu joka päivä kuuntelemaan.
Asiakkaat ja kiire. Asiakkaat tosin ärsyttää ihan aina vaikka ei olisi edes hoppu.
Sama kuin ihan aina eli idiootit ihmiset joita myös asiakkaiksi kutsutaan.
Eilen ja aika varmasti tänäänkin tulee ärsyttämään työ”kavereiden” hitaus ja lusmuilu. Ruokkikset kestää 50 min-tunnin, puhelinta räplätään enemmän kuin tehdään töitä, roikutaan netissä mielummin kuin tehdään töitä, juorutaan toisten kanssa mielummin kuin tehdään töitä. Niin että kukas ne työt sitten tekee? No minä tietysti. Yksin. Vihaan työkavereitani ja pomoani kun ei tee asialle mitään!
Turhanaikainen narina keittiön suunnalta ja se ettei keittiö kuuntele/ymmärrä mitä ruokasalissa tapahtuu, vaikka siitä keittiötä ajoissa infoankin.
T: salivuoroa tekevä
Sama kuin aina. Sinne töihin meneminen ja siellä oleminen.
Joo, tuo sama kun yllä!! Ja se että sinne töihin pitää mennä yöksi!!! Työkaverit on kyllä ihan parhaita❤️
Se, että vuoronvaihto venyy aina samojen työntekijöiden myöhästymisen tai juoruilun takia.