Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harry Potter-kirjojen taikamaailman Aihe Vapaa?

????
31.10.2017 |

Mistäköhän Harry Potter-kirjoista tutussa taikamaailmassa noidat (ja mahdollisesti velhotkin) keskustelisivat Aihe Vapaa-keskustelupalstalla, jos siellä olisi tällainen keskustelupalsta olemassa?

Minä voin yrittää aloittaa tämän ketjun:

Löysin tänään maasta jästien sanomalehden ja se oli aika outo. Siinä eivät kuvat liikkuneet ollenkaan, vaikka kuinka tökin kuvien hahmoja taikasauvalla. Olikohan lehti maannut maassa liian pitkään, vai mistä oli kyse?

Kommentit (3224)

Vierailija
1141/3224 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä apua, olen shokissa!!!!

Jouduin viime yönä vampyyrin puremaksi, mitä hittoa tapahtuu seuraavien tuntien/päivien/viikkojen aikana minulle?????

Ja ennen kaikkea, mitä minun pitäisi/mitä voin tehdä???

Paniikki on aika kova!

Jos sinua ei kukaan auta, siis sinut muuttanut vampyyri niin voit ottaa yhteyttä muutamaan paikkaan. Taikaministeriön otusjaostosta kun joudut luvuottamaan taikasauvasi voit kysyä apua.

Myös Eldred Worpleen joka kirjoitti kirjankin vampyyreistä ja joka tuntee monta osaa ehkä ohjata sinua omiesi pariin?

Vierailija
1142/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suojaloitsujen sijaan JÄSTIEN kuukautissuojaa (ns kuukuppia).

Haluatko kysyä jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä apua, poika on seonnut!!! Aikoo naida erään jästinaisen ja meinaa muuttaa sitten tämän kanssa jästimaailmaan asumaan!!

Emme mieheni kanssa ole rasisteja MUTTA eihän tuo voi onnistua!!

Hyvä jos yhden jästin kanssa voi selvitä täysijärkisenä, mutta tuo tuleva muuttokin vielä!!

Kuinka saada poika tajuamaan, ettei hän tule kestämään tuota??!

Vierailija
1144/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuudenhetki ja totuusseerumi ohjelmaan aikoo mennä Harry Potter!

Ehtona on, että hän saa kertoa totuuden (vain) Rita Luodikon vääristä teoista!!

Nyt täytyy sanoa, että voi tulla mielenkiintoista:)

Vierailija
1145/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiinnyin Notre Damen lähistölle kuultuani sen palosta, olihan paikka satoja vuosia sitten monien noitien salainen kohtaamispaikka vainojen vuoksi. Järkytyin, kun eihän jästit osanneet palolle mitään tehdä :( Yritin itse aqualios- ja sammujo-loitsuja, mutta ei niistä ollut apua parin velhon ja noidan voimin.

Kävin siinä sitten samalla kiertelemässä nähtävyyksiä muuallakin ja törmäsin mainoselokuvaan jästien suositusta Game of Thrones-televisiosarjasta. Siinä oli lohikäärmeitä! Onhan niitä joskus jästien saduissa, mutta nuo lohikäärmeet olivat roduiltaan niitä, joita taikamaailmassamme on! Miten ihmeessä jästit niistä tietävät? Vai työskenteleekö joku taikaeläinhoitaja jästien elokuvateollisuudessa?

Vierailija
1146/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiinnyin Notre Damen lähistölle kuultuani sen palosta, olihan paikka satoja vuosia sitten monien noitien salainen kohtaamispaikka vainojen vuoksi. Järkytyin, kun eihän jästit osanneet palolle mitään tehdä :( Yritin itse aqualios- ja sammujo-loitsuja, mutta ei niistä ollut apua parin velhon ja noidan voimin.

Kävin siinä sitten samalla kiertelemässä nähtävyyksiä muuallakin ja törmäsin mainoselokuvaan jästien suositusta Game of Thrones-televisiosarjasta. Siinä oli lohikäärmeitä! Onhan niitä joskus jästien saduissa, mutta nuo lohikäärmeet olivat roduiltaan niitä, joita taikamaailmassamme on! Miten ihmeessä jästit niistä tietävät? Vai työskenteleekö joku taikaeläinhoitaja jästien elokuvateollisuudessa?

Joku vuotanut tietoa taikamaailmasta jästeille?

Lohikäärmeiden olemassaoloahan ministeriössäkin salataan jästeiltä viimeiseen saakka.

Että kyllä tuo vakava rikos on, vinkkaa auroreille!!!

Vierailija
1147/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohikäärmeiden olemassaoloahan ministeriössäkin salataan jästeiltä viimeiseen saakka.

Haha, kissalan pojat! Joku tietovuoto on tapahtunut:) T. Luutamuori

Vierailija
1148/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne auroritkin ole jo huomanneet, kun kaikkialla jästimediassa näytetään norjalaista röpelöniskaa ja niitä aasialaisia harvinaisia juovaselkiä. Toivottavasti selviää, miten tuo tieto on jästimaailmaan päätynyt. Tai joku on trollannut meitä aika tavalla!

Kyseisessä lohikäärmetarinassa näytetään muuten myös ikivanhaa pimeää kasvotaikuutta, ja vielä lapsen käyttämänä! Ainakin muistelen lukeneeni noista taioista, kun olin työharjoittelussa Tylypahkan kirjastossa ja minulla oli pääsy kielletyn alueen kirjojen pariin...

Vierailija
1149/3224 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi lapsen joka maun rakeet!! :(

Vierailija
1150/3224 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa äkkiä rauhoittumaan!!!!

Näin äsken kalmakoiran, olen 100% varma siitä!

Kuolenko minä/joku läheiseni vai voiko tämä olla jotain muuta(kin) kuin kuoleman enne????

Vierailija
1151/3224 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joita ahdistaa kuolonsyöjien jatkuva suosion nousu?

Vierailija
1152/3224 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni meinaa antaa tyttärelleen nimeksi Jästiina, mitä mieltä?

Vierailija
1153/3224 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, seuraavasta saamme sitten kiittää s.y.l.k.y-yhdistystä ja sen hullua porukkaa:

Päivän profeetta kohuotsikoineen:

Kotitontut pitävät isäntäperhettään panttivankeina!

Ilmoittaneet auroreille tappavansa perheen jos asunto rynnäköidään! Tontut myös yllyttävät muitakin tonttuja kapinaan, taikaministeriö/aurorit eivät vielä kommentoi!

Että kiitos vaan s.y.l.k.y, alkaa olla aika vaarallista puuhaa pitää kotitonttua:(

Vierailija
1154/3224 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala jästitalon piha elämä:(

Vierailija
1155/3224 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikaministerillä salattu lapsi kotitontun kanssa, Rita L dokumentti kello 22.00

Vierailija
1156/3224 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Severus Kalkaros oli aikoinaan sopimattomasti kiinnostunut Luihuisen tuvan pojista.

Vierailija
1157/3224 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jota pelottaa se että vaikka kuolonsyöjien suosio/kannattajien määrä nousee hiljaiseen mutta tasaiseen tahtiin he ovat julkisesti hyvin hiljaisia?

Tai siis kaikenlaisen ns uhon määrä on oikeastaan loppunut.

Olenko ainoa joka miettii miksi?

Luulisi että NYT oisi hyvä hetki uhotakin vähän kun puolue on suosittu?

Minulla ainakin herää kysymys:

Kertooko tämä jäätävä hiljaisuus jostakin sellaisesta, että kulissien takana tapahtuu jotakin mihin ei haluta kenenkään kiinnittävän mitään huomiota?

Olenko vain liian herkkä tms, kun pelottaa? :(

Vierailija
1158/3224 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä vaietaan yhä? kirjoitti:

Severus Kalkaros oli aikoinaan sopimattomasti kiinnostunut Luihuisen tuvan pojista.

Häpeäisit!!! Häpäistä nyt yhtä velhosodan suurimmista sankareista!!! Sankarivainajaa!!!! Kidutuskirouksesta sietäisit saada!!!!!

Vierailija
1159/3224 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäremme on viidettä vuotta tylypahkassa ja valitsi aineeksi taikaeläinten hoidon eläinrakkaana. Yksisarvisten tai muiden "tavallisten" taikaeläinten sijaan tunneilla on kuitenkin käsitelty lähinnä acromantulaa, thestraleja, hevoskotkia ja nyt viimeinen kuukausi on vietetty lohikäärmeitä opiskelemassa. Siis oikeita, tosin nuoria, lohikäärmeitä viidesluokkalaiselle. Joka tunnilta joku on viety palovammoja saaneena hoitoon. Koitin valittaa rehtori weasleylle mutta tuo vain sanoi luottavansa professori hagridiin  ja viidesluokkalaisen on kuulemma opiskeltava vaativampiakin otuksia.

Kenelle tästä voisi valittaa?

Tätä tapahtui jo omina kouluaikoinani, joskus 90-luvulla. Aivan liian vaativia otuksia ja opetuksen taso surkeaa:(

Jo silloin sattui ensimmäinen onnettomuus (ja niitä on vuosien mittaan tullut lisää!) kun raivostunut hevoskotka hyökkäsi tunnilla Malfoyn kimppuun.

Ei auta kuin koittaa valittaa kaikkien vanhempien yhdessä ministeriöön. Omat teinit käy tylypahkaa ja koko ajan saa pelätä, että jotain sattuu:(

Vierailija
1160/3224 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä vaietaan yhä? kirjoitti:

Häpeäisit!!! Häpäistä nyt yhtä velhosodan suurimmista sankareista!!! Sankarivainajaa!!!! Kidutuskirouksesta sietäisit saada!!!!!

Fakta kuitenkin on, että hän oli vähän väliä minun perseessä kiinni ja ehdotteli, että ottaisin häneltä suuhun kun olin 13-eri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi