Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi alkaa suunnitella joulua jo nyt?

Vierailija
30.10.2017 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, olen aloittanut. Pakoa arjesta. Kaksi viikkoa vapaata. Vihreitä kuulia, kuusi ja koristeet. Ehkä jokin reissu. Joululaulut. Hetket perheen kanssa. Ihanaa!

Vierailija
2/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaa siinä on? Ulkonahan on hirveä kaamos ja joulu on samanlainen kuin kaikkina muinakin vuosina. Vähän masentava, tylsät samat lootat ja kinkut. Kukaan ei ole iloinen, koska on niin pimeää ja inhottavaa ulkona. Todennäköisesti vesisade.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelen kevään reissuakin jo nyt. 

Vierailija
4/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kivaa siinä on? Ulkonahan on hirveä kaamos ja joulu on samanlainen kuin kaikkina muinakin vuosina. Vähän masentava, tylsät samat lootat ja kinkut. Kukaan ei ole iloinen, koska on niin pimeää ja inhottavaa ulkona. Todennäköisesti vesisade.

EI kaikilla ole yhtä kurjaa kuin teillä.

Vierailija
5/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ulkomailla. Mutta Suomessa on kaamos ja pimeys kaikilla. Siitä juuri ja juuri selviää.

Vierailija
6/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ulkomailla. Mutta Suomessa on kaamos ja pimeys kaikilla. Siitä juuri ja juuri selviää.

Kaikille se ei ole selviytymistaisto. Moni ihminen rakastaa joulua ja sen tuoman ilon odotus ja suunnittelu tuo valoa tähän pimeään aikaan.

Myös mieleinen arki auttaa paljon jaksamisessa.

Vierailija
7/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse joululahjoja ja niitä on pakko suunnitella ajoissa. Itse asiassa osa on jo tehty, koska kaikkia projekteja ei pysty tekemään sisätiloissa eikä ulkona enää tähän aikaa vuodesta ole kovinkaan kiva askarrella.

Vierailija
8/8 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla odotan milloin alkaa ne viikkoja kestävät joululaulujen soitattamiset kaupoissa! Lurituksilta ei voi välttyä , kun työmatkat teen kampin kauppakeskuksen kautta.hysteeriset ihmiset juoksevat ympäriinsä hamstraamassa krääsää, kun yritän käydä pikaisesti ruokakaupassa. Painajainen! Itse Joulusta tykkään kyllä, siihen riittää hyvä ruoka ja seura. Ja jotain muuta musiikkia kuin last christmas. En voi ymmärtää.