Mies väitti juhlissamme tänään vieraille, että minä en tee lainkaan kotitöitä!
Todellisuudessa minä olen viimeiset kuukaudet tehnyt kaikki kotityöt! Otti myös kunnian juhlien ruokatarjoilusta, vaikka minä tein kaiken siinäkin!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Totea miehellesi, että sinä pidät nyt kahden viikon täystauon kotitöistä. Sen aikana mies voi miettiä, teetkö sinä normaalisti kotitöitä vai et.
Mies myös selitti yhteiselle ystävällemme, että joutui pyyhkimään minun paskaani sängyltämme, vaikka hän todellisuudessa paskansi sängylle, kun kärsi norosta!
Et sitten oikaissut noita asioita niille vieraille...
Samanlainen kuin mun exäni. Minä en tehnyt mitään, vaan kone pesi, uuni paistoi, minä en siivonnut, vaan VAIN imuroin. Hän teki sitten taas toisessa lauseessa kaiken, minä en mitään. Hänen sapuskanvärkkäys oli ruuanlaittoa, minun ei. Minä kuulemma vain lämmitin ruokia tehdessäni samaa kuin hän. Turha kai edes sanoa, että oli narsisti. Ikinä en ymmärtänyt, mitä iloa hän tuosta kaikesta mollaamisesta sai. Mutta kai se minun ilon riistäminen ihan kaikesta oli se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totea miehellesi, että sinä pidät nyt kahden viikon täystauon kotitöistä. Sen aikana mies voi miettiä, teetkö sinä normaalisti kotitöitä vai et.
Mies myös selitti yhteiselle ystävällemme, että joutui pyyhkimään minun paskaani sängyltämme, vaikka hän todellisuudessa paskansi sängylle, kun kärsi norosta!
Oliko tämä päivällispuheena?
Ap, mitäs muita narsistisia piireitä miehelläsi on? Miksi olet tuon kultakimpaleen kanssa?
Mitä sanoit tuon jälkeen? Annoitko miehen ottaa kunnian ruuista?
Miettisin sitä, että miehelläsi on tarve esittää sinut huonossa valossa ja saada muut väheksymään tai tuomitsemaan sinut. Miksi?
Vaihtamalla paranee. Valehtelevaa ja vähättelevää miestä ei kannata pitää vierellään. Plus tuollainen p*skakeskustelu on moukkaa, oli totta tai ei.
Minkälaisena koet suhteenne tilan muutoin?
Ap, oikea mies on ylpeä vaimostaan ja hänen tekemisisitää. Kunnon mies olisi kehunut sinua ja tekojais vieraille, ei ottanut kunniaa niistä.
Mitkäs bileet teillä näin maanantaina oli?
Onko muuta mielenterveysongelmaa kuin tuo harhaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitäs muita narsistisia piireitä miehelläsi on? Miksi olet tuon kultakimpaleen kanssa?
Ja mieheltä ei toki kysytä.
Otsikon perusteella luulin että miehesi oli kehunut sinua kun olet niin näppärä ettet tee kotitöitä vaan olet onnistunut koneellistamaan ja ulkoistamaan ne. Niin minäkin olen tehnyt. Tekstin luettuani tulin sitten toisiin aatoksiin. Taitaa tosiaan olla narsisti tuo miehesi jos ottaa kunnian sinun teoistasi itselleen ja jos tosiaan olet tehnyt asian eteen ja hän mitätöi sen.
Oliko nää ne wanhan porvoon porvaristanssit? Oli hyvää ruokaa kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mieheltä ei toki kysytä.
Mies ei taida olla täällä vastaamssa. Jos olisi, kysyisin, miksi nolaa ja nöyryttää vaimoaan? Se meinaan on yksi narsistin piirre, että nöyryttää läheisiään seurassa. Pitää korottaa itsensä jalustalle.
Jätä ihmeessä seuraavina viikkoina tekemästä mitään kotitöitä. Sinähän et niitä koskaan tee. Johan selviää kuka niitä on aikaisemmin tehnyt. Kotitonttu kenties?