Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen asiakspalveluja ei kestä mitään?

Vierailija
30.10.2017 |

Joskus asiakas voi olla töykeä, mutta ei kukaan ole töykeä tahallaan. Täälläkin onnaina aloituksia, joissa aspat haukkuvat ja neuvovat miten asiakkaan tulisi käyttäytyä. Ei ole aspan tehtävä alkaa pyöritellä silmiään tai ojentaa asiakasta, vaan kestää se ja palvella ystävällisesti. Ei asiakkaalla ole mitään asiakaspalvelijaa henkilökohtaisesti vastaan. Esimerkiksi Singaporessa olen saanut loistavaa, nöyrää asiakaspalvelua. Suomessa asikas on lähinnä välttämätön paha. Ei edes ihminen joidenkin aspojen mielestä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen palvelu on kyllä kuraa.

Vierailija
2/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pokkuroitu tarpeeksi Rouvaa?

Vierailija
4/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspat on ihmisiä eikä täällä joudu kadulle jos ei ole valmis ottamaan vastaan ala-arvoista kohtelua. Joissain maissa on oltava sylkykuppi tai et maksa vuokraa.

Vierailija
5/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspat on ihmisiä eikä täällä joudu kadulle jos ei ole valmis ottamaan vastaan ala-arvoista kohtelua. Joissain maissa on oltava sylkykuppi tai et maksa vuokraa.

Miksei täällä ole noin? Jos ei kelpaa niin uutta kortistosta tilalle.

Vierailija
6/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on kuitenkin myös niitä asiakkaita, jotka nimenomaan tarkoituksella ovat töykeitä, koska asiakkaana saavat olla. Ihan kuin asiakkailla ei tulisi olla minkäänlaisia käytöstapoja.

Vierailija
7/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen palvelu on kyllä kuraa.

Suomalainen palvelu on varsin hyvää, asiallista, peruskohteliasta ja sokeroimatonta. En ole eläissäni törmännyt huonoon asiakaspalveluun, koska osaan käyttäytyä, muistan, että vastassakin on ihminen, ja että asiani ratkaisu on meidän molempien yhteinen intressi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Asiakkaan nöyristely on nähdäkseni tarpeetonta ja aspan kyykytys pelkästään moukkamaista.

Vierailija
8/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa on ihminen. Olen aina saanut hyvää palvelua. Jos jokin asia on ihmetyttänyt tai minulla ollut kysyttävää tms olen heti paikanpäällä toiminut. Olen itse kohtelias. Ja huumorintajuinen. Virheitä teemme kaikki. Räyhäävän tai valittavan asiakkaam kannattaa katsoa peiliin.

Vierailija
9/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen palautteen voi antaa myös asiallisesti, mutta liian usein se on huutoa ja kiroilua sekä haukkumista niin ei sellaista tarvitsekaan sietää

Vierailija
10/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos katsoo maailman taviksille tarkoitettuja liikkeitä niin kyllä suomalaiset asiakaspalvelijat olisivat aika korkealla. Toki suomessa ei ole oikein paikkoja joista sitten saisi sitä kuninkaallista kohtelua. Ehkä siittä ei olla valmiita maksamaan.

Vierailija
11/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaankin, "miten joillain asiakkailla ei vieläkään ole käytöstapoja"?

Vierailija
12/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspat inhoo erityisesti niitä, joilla ei ole mitään käsitystä oikeinkirjoituksesta.

Vierailija
13/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 2 ensimmäistä viestiä on ap vastannut itselleen :D

Vierailija
14/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin on näin huonoa palvelua? Olen Rovaniemeltä kotoisin ja itse olen aina saanut asiallista palvelua.

Vierailija
15/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo 2 ensimmäistä viestiä on ap vastannut itselleen :D

Kuule en ole! Hyvä että edes jotkut ovat järjissään.

Ap

Vierailija
16/16 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ja minkä vuoksi asiakkaalla on oikeus käyttäytyä epäkohteliaasti asiakaspalvelijaa kohtaan? Oletusarvoisesti ihmisillä on kuitenkin käytöstavat hallussa, niin mikä siinä asiakkaana olemisessa on niin ihmeellistä, että ne saa täysin unohtaa? Miksi asiakaspalvelija on ihminen, jolle saa olla niin törkeä kuin ikinä haluaa, ja hänen on vain otettava kaikki vastaan hiljaa hymyillen? Jos ei kelpaa, niin muihin hommiin. En ikinä tule tätä ymmärtämään.

Minulle saa kahdeksan tuntia päivässä mesota ja huutaa sydämensä kyllyydestä, koska se on asiakkaiden mielestä ihan ok ja heillä on siihen oikeus. Mutta yksikään heistä ei tule minulle vapaa-ajallani mesoamaan. Miksi? Koska olenkin yhtäkkiä normaali ihminen, jolle ei ole korrektia tulla päätään aukomaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän