Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ottavat vaivihkaa kuvia naisista?

Vierailija
29.10.2017 |

Tunnustaako kukaan mies koskaan tekevänsä näin jos tulee "tilaisuus" eli tilanne jossa ok ottaa kuvia ja kuvaat puhelimella tilannetta mut räpsit sitten samalla pari kuvaa tästä naisesta?

En tiedä kuvittelenko mut pari kertaa yllättänyt pari miestä sanotaan nyt vuoden sisään tekevän näin, en tiedä voinko erehtyä näin pahasti. Ihanat miehet, ei siinä mitään, mutta hassua kun tyyppi kuvaa jotain tilannetta ja seisot itse vähän sivummalla ja huomaat et se koittaa suakin sovittaa kuvaan etkä oikeastaan liity edes koko tapahtumaan mitenkään..

Ja siis kyseessä varatut miehet ja superkohteliaat ja mukavat, ei siinä mitään. Eikä mitään suhdevirityksiä ole heidän puoleensa, ihan normaalia kanssakäymistä, ehkä pientä ihastusta ilmassa muttei tosiaan mitään sen kummempaa..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jollakin ole mojova kokoelma kamelinvarpaista.

Vierailija
2/3 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät mielellään asioita salaa, kuvaamistakin. Se on jotain alkukantaista saalistusviettiä ja antaa vallantunnetta tai jotai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mul ole todella mitään kamelinvarpaita. XD

Hämmentävää koska itse tykkään kyllä katsella miehen kuvia,  jos pidän kyseisestä miehestä. Jos esim sattumalta oon kuvannut ihastukseni jossain niin voitte olla varmoja että katson sitä kuvaa usein tai sitä en tule poistamaan. Tää on vaan niin harvinaista et näin kävis, en vain kehtaa, pelkään et se huomattais.