Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat perheenne nettotulot ovat ja mitä teet(te) työksenne?

Vierailija
29.10.2017 |

Ja oletteko tyytyväisiä tilanteeseen? Asumismenot ja perheen kokoonpano kiinnostaisi myös :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettotulot lapsilisien kanssa 4800 euroa, minä vakuutusalalla ja mies koodari. Meitä on 2+2, asuntolainalyhennys 900 e ja parisataa muita asumiskuluja päälle. Pärjätään ihan hyvin, en ole koskaan ollut mikään shoppailija vaan pikemminkin säästäväinen.

Vierailija
2/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies netto n. 1600 / kk

Minä netto 860 / kk

+ Kelan asumistuki ja lapsilisät 369€

Huonommillakin tuloilla on pärjätty.

Nyt siis opiskelen ansiosidonnaisella ja tuloni tuplaantuu ensi kesään mennessä mikäli vaan työllistyn. Sit voi olla jo aika tyytyväinen tilanteeseen :)

Vuokra 925€ ja 2 alle kouluikäistä lasta. Omasta kodista tietty haaveillaan, pienet säästöt sitä varten kerrytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot nettona vähän yli 3400 e/kk. Asumismenot vähän alle 200 e/kk (+ kotivakuutusta kympin verran). Minä ja 3 lasta.

Vierailija
4/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yhteiset nettotulot n. 6000/kk, mulla 2250 ja miehellä 3700. biologi ja taloustieteilijä, ei tarvinne kertoa kumpi on kumpi. Okt lainalyhennys 1150/kk (ei näillä koroilla), 2+2 perhe, me 36v, lapset 3&5. Lapsilisät menee lasten tilille --> sijoituksiin. Vähän tuntuu ylimääräiseltä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi