Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt jotain supersitkeää flunssaa liikenteessä?

Vierailija
29.10.2017 |

Toinen viikko jo räkää, silmätulehdusta ja muuta, mutta ei kuumetta. Menee hermo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin oli. Alkoi kurkkukivulla ja järkyllä limalla, jota aamuisin sai rykiä laattoina pois kurkusta ja niistää nenästä. Päivisin ei niin tarvinnut niistää. Tätä kesti kolmisen päivää. Sitten tuli silmätulehdus ja nousi kuume ja yskä paheni paljon. Lämpöilyä kesti viikko (olin saikulla), silmätulehdusta kesti kolme viikon kuuria ja aina alkoi uudestaan kun lopetti lääkkeet. Nyt on mennyt noin kuukausi ja tuntuu että vihdoin alkaa helpottaa.

Vierailija
2/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sairastaa 2-3 flunssaa vuodessa. Itse sairastan ehkä yhden kerran 2 vuoteen. Nyt tänä syksynä miehellä on jo 2 flunssaa kuukauden sisään ja itsellä iski myös ja jo toista viikkoa mennään räkätaudissa. Kumpikin niiskuttaa ja yskii. Olen tätä ihmetellyt että mistä johtuu. Kotona puunannut ja miettinyt homeasioista lähtien kaikki. Ei mitään selitystä asialle. Mutta vähän ihmetyttää kummankin vastustuskyvyn äkillinen laskeminen näin 'dramaattisesti'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla. Olen ollut jo kymmenisen päivää karmeassa flunssassa, eikä loppua näy. Hirveä yskä, jatkuva kuume, kurkku kipeä ja räkää riittää. Yleensä selviän flunssasta paljon vähemmällä. 

Vierailija
4/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä on ollut paljon porukkaa pois ja sitten palailevat puolikuntoisena, kun tuntuu ettei tauti millään selkeästi lopu.

Vierailija
5/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä?

Vierailija
6/6 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tässä viimeisin kuukausi on oltu koko perhe enemmän tai vähemmän kipeinä. Nuhaa, yskää, kuumetta ja pääkipua kaikilla. Miehelle tuli keuhkoputkentulehdus ja vauvalle silmätulehdus kaupan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi