Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähkölämmitteinen rivitalo

Vierailija
29.10.2017 |

Suoralla sähköllä lämpiävä rivitalo ilman takkaa 80-luvulta? Kannattaako edes harkita?
Löytyi ihana rivaritalon pätkä täydellisellä sijainnilla, mutta tuo sähkölämpö ilman takkaa epäilyttää, kun olen aina ennen asunut kaukolämmön piirissä. Kokoa asunnolla on n. 100 m2.
Toinen vaihtoehto olisi samankokoinen omakotitalo, joka on myös sähkölämmitteinen, mutta siellä on takka. On myös 15 vuotta tuota rivaria uudempi.

Kertokaa mielipiteitä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoralla sähköllä lämpiävä rivitalo ilman takkaa 80-luvulta? Kannattaako edes harkita?

Löytyi ihana rivaritalon pätkä täydellisellä sijainnilla, mutta tuo sähkölämpö ilman takkaa epäilyttää, kun olen aina ennen asunut kaukolämmön piirissä. Kokoa asunnolla on n. 100 m2.

Toinen vaihtoehto olisi samankokoinen omakotitalo, joka on myös sähkölämmitteinen, mutta siellä on takka. On myös 15 vuotta tuota rivaria uudempi.

Kertokaa mielipiteitä!

Ja Ap jatkaa vielä, että tuo omakotitalon sijainti on paljon huonompi.

Vierailija
2/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani tuosta "80-luvun" rivari. Oletteko selvittäneet tehdyt ja tulevat suuret remontit (putki mm.) sekä miten salaojistus ja onko tyypillisiä 80-luvun riskirakenteita.

Muutoinhan asia on täysin teistä kiinni. Ensimmäinen ajatus on toki, että uudempi omakotitalo takkoineen, mutta me teimme itse hiljattain juuri sen ratkaisun, että maksoimme 70k€ lisää hintaa sijainnista ja mietimme sen niin, että emme tarvitse esimerkiksi toista autoa. Ihan mistä kukakin haluaa maksaa ja miten priorisoi ominaisuudet, jos kaikkea ei voi saada! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sähköpatterit? Itse en voisi asua, kun pölyherkkänä en jotenkin kestä sitä käristynyttä pölyä. Sen sijaan asun nytkin sähkölattialämmitteisessä rivarissa ilman takkaa ja toimii hyvin. Tosin asuinpinta-ala hieman pienempi.

Vierailija
4/4 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin omakotitalon jo ihan sen vuoksi että on omakotitalo, mutta ei näitä muiden mielipiteiden perusteella päätetä.

AP, mikä on teille tärkeintä asunnossa/ talossa? Helppous, sijainti, hinta, materiaalit, kunto, imago, oma rauha, palvelut lähellä?