Unohdatteko tei usein huuhdella hoitoaineen hiuksista?
Tulen suihkusta ja sitten vasta hiuksia pyyhkeellä kuivatessa huomaan että sehän on oudon kiiltävä. Ja sitten pää hanan alle.
Kommentit (14)
Aina. Unohdan huuhdella myös shampoon ennen hoitoainetta.
No en ikinä. Iskeekö joillain dementia suihkussa?
En kysynyt teiltä "täydellisiltä naisilta valkoisissa kodeissa", vaan meiltä joilla on elämä.
ap
No en unohda. Onko sulla muutoinkin huono lyhytmuisti?
Useimmilla ihmisillä ei ole mielikuvitusta, joka laukkaa esim juuri suihkussa. Nämä akat ajattelevat koko ajan vain itseään, minäminäminä minun tukkani. Ei näiltä unohdu koskaan mikään.
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt teiltä "täydellisiltä naisilta valkoisissa kodeissa", vaan meiltä joilla on elämä.
ap
No en takuulla ole täydellinen nainen valkoisessa kodissa, mutta silti en unohda huuhdella hiuksia hoitoaineesta.
Just ihan vähän aikaa sitten unohdin! Sitä ennen en koskaan, joten olisin varmaan vastannut ennen tätä sattumusta tuohon tyyliin ”eihänsitänytvoiunohtaaootkoihanhullu!!1!!1!” :D Mutta näköjään voi unohtaa tuonkin. Ihmettelin hiuksia kammatessa pari sekuntia, että ompas omituisen näköiset hiukset... kunnes tajusin ja ei kun huutomaan!
Vierailija kirjoitti:
ap
Sulle ei siis kelpaa muu kuin myöntävä vastaus? Miksi sitten edes vaivaudut kysymään?
Ja vastatakseni, joo olen ehkä kaksi kertaa elämäni aikana unohtanut huuhdella hoitoaineen.
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla ihmisillä ei ole mielikuvitusta, joka laukkaa esim juuri suihkussa. Nämä akat ajattelevat koko ajan vain itseään, minäminäminä minun tukkani. Ei näiltä unohdu koskaan mikään.
Olen koko elämäni elänyt mielikuvitusmaailmoissa niinä hetkinä kun on tylsää, etenkin suihkussa. En ole silti kertaakaan noin 40 vuoden aikana unohtanut huuhdella hoitoainetta pois hiuksista. Se on niin rutiinia, etten ymmärrä miten sen voi unohtaa. Tämä on yhtä outo kysymys kuin se kun joku kysyi tällä palstalla jokin aika sitten unohtavatko ihmiset usein pestä hampaat ennen nukkumaanmenoa.
No ei ole kyllä koskaan viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana käynyt noin.
En unohda kun en käytä. Siitähän tulee vaan sellaset ällöliukkaat hiukset mitkä rasvottuu tosi nopsaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, jopa siitä, että muistaako aina huuhdella hiukset suihkussa kertoo noin paljon ihmisestä. Enpä olisi uskonut, että se ettei unohda tuollaista asiaa merkitsee sitä, että on täysin mielikuvitukseton ja itsekeskeinen, jolle tärkeintä on oma ulkonäkö. Nyt olen viisampi.
En koskaan.