Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti kirjoittaa positiivisesti KANNABIKSESTA

Ajattelen itsenäisesti
28.10.2017 |

http://www.kolttonen.fi/blog/2017-10-25b.html

Iltalehti on Suomessa niitä harvoja medioita, joka on rehellinen. Kalevi Kolttonen on myös rehellinen ja piikki päättäjien lihassa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvin perusteltuja kirjoituksia. Hyvä blogi ja hyvä Iltalehti.

Iltasanomat onkin ihan neukkumainen paska, se on samaa sontaa kuin Hesari.

Vierailija
2/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa päättäjät valehtelevat niin paljon kansalle, että se on järkyttävää pettämistä. Miksei kukaan kerro totuutta? Iltalehti sentään yrittää. Poliitikot vaan valehtelee ja kusettaa meitä. Tarvitaanko kokonaan uusia sakki, nuoria tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt Amsterdamissa viimeksi tänä kesänä. On ihan mukava paikka. Jointti huulessa tepastelin puistossa.

Vierailija
4/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt Amsterdamissa viimeksi tänä kesänä. On ihan mukava paikka. Jointti huulessa tepastelin puistossa.

Kallio on Suomen Amsterdam. Kyllä täällä kukkaa liikkuu.

Vierailija
5/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallio on Suomen Amsterdam. Kyllä täällä kukkaa liikkuu.

Saahan sitä kukkuluuruuta, mutta parempi olisi jos kotikasvatus olisi ihan laillista ja kukkaa voisi ostaa kaupoista ilman hämärää säätämistä. Tästä on kyse. USA:n malliin siis.

Vierailija
6/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdellä ja Iltasanomilla on iso ero. Iltasanomat ja Hesari on samaa konsernia, ja niissä puhutaan ihan helvetisti paskaa. Iltalehti on noista helposti rehellisin, se on tosi juttu.

Vierailija
7/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hyvää juttuja ja perustelut uskottavia. Minun puolestani pilve voisi laillistaa, vaikka aiemmin olen pelännyt sitä kun en ole tiennyt siitä mitään. :-)

Vierailija
8/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria tilalle kirjoitti:

Suomessa päättäjät valehtelevat niin paljon kansalle, että se on järkyttävää pettämistä. Miksei kukaan kerro totuutta? Iltalehti sentään yrittää. Poliitikot vaan valehtelee ja kusettaa meitä. Tarvitaanko kokonaan uusia sakki, nuoria tilalle?

No politikot ei vaan pysty myöntämään että kannabiksen kieltolaki on v.t.n iso virhe. Se ei ole vähentänyt käyttöä, päinvastoin se on lisännyt sitä. Tämän faktan todistaa hollannin salliva malli. Siellä kun käytetään vähemmän kuin naapurimaissa esim. ranskassa.

Suomessa edes lääkekäyttäjät saa luvan vain vuodeksi kerralla. Ihan kuin jokin vaikka ms tauti sinä aikana katoaisi. Siis jos edes saavat luvan kun niitä evätään ihan oikeasti kannabiksesta apua saavilta. Tuttu on hakenut selkäkipuihin ja ei saa reseptiä mutta kovia aineita ottaa nytkin reseptillä.

Mä olen pitkän linjan viihdekäyttäjä. Lähelle 30 vuotta olen pajautellut satunnaisesti ja kolme vuotta päivittäin. Silloin kun kasvatin en nähnyt mitään syytä jättää käyttämättä. Eni f way pitkästäkin kolmen vuoden käytöstä tuli pienempi jälkiolo kuin vkl juomisesta.

Laittomana kannabis on vaarallisempaa kuin laillisena. Sen näkee faktana coloradosta mikä oli ensimmäinen laillistanut paikka. Hollanti on vain salliva, ei tod sielläkään laillista. Ja sehän aiheuttaa takaoven ongelman. Myytävää saa olla puolikiloa korkeintaan kerralla. Eikä myymälä saa ostaa vaan se tuote jotenkin potterimaisesti ilmiintyy myytäväksi.

Alkoholin vaikutukset tietää kaikki ja siksi siihen verraten voi vain ihmetellä miksi kannabis on laitonta?

Vierailija
9/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee oikeassa. Pilvestä on levitetty pelottelevia juttuja Suomessa, mutta sama pätee muihinkin maihin. Jenkkilässäkin valehdeltiin vuosikausia.

Vierailija
10/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria tilalle kirjoitti:

No politikot ei vaan pysty myöntämään että kannabiksen kieltolaki on v.t.n iso virhe. Se ei ole vähentänyt käyttöä, päinvastoin se on lisännyt sitä. Tämän faktan todistaa hollannin salliva malli. Siellä kun käytetään vähemmän kuin naapurimaissa esim. ranskassa.

Suomessa edes lääkekäyttäjät saa luvan vain vuodeksi kerralla. Ihan kuin jokin vaikka ms tauti sinä aikana katoaisi. Siis jos edes saavat luvan kun niitä evätään ihan oikeasti kannabiksesta apua saavilta. Tuttu on hakenut selkäkipuihin ja ei saa reseptiä mutta kovia aineita ottaa nytkin reseptillä.

Mä olen pitkän linjan viihdekäyttäjä. Lähelle 30 vuotta olen pajautellut satunnaisesti ja kolme vuotta päivittäin. Silloin kun kasvatin en nähnyt mitään syytä jättää käyttämättä. Eni f way pitkästäkin kolmen vuoden käytöstä tuli pienempi jälkiolo kuin vkl juomisesta.

Laittomana kannabis on vaarallisempaa kuin laillisena. Sen näkee faktana coloradosta mikä oli ensimmäinen laillistanut paikka. Hollanti on vain salliva, ei tod sielläkään laillista. Ja sehän aiheuttaa takaoven ongelman. Myytävää saa olla puolikiloa korkeintaan kerralla. Eikä myymälä saa ostaa vaan se tuote jotenkin potterimaisesti ilmiintyy myytäväksi.

Alkoholin vaikutukset tietää kaikki ja siksi siihen verraten voi vain ihmetellä miksi kannabis on laitonta?

Kirjoitit viisaasti. Ja niinhän se on, että Hollannin tilanne on ihan kummallinen lainsäädännöllisesti. Ehkä jenkkilän kehitys muuttaa lakia Hollannissakin? Kuitenkin ostavan asiakkaan kannalta Amsterdam on ihan jees mesta jos haluaa kokeilla pilveä, se on ongelmatonta hakea pilveä coffee shopista ja tutustua asiaan.

Vierailija
11/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut pilveä kohtuudella jo kymmenisen vuotta. On kai selvää, että kannatan laillistamista. Juon joskus kaljaa saunailtoina, mutta en muuten. Töissä käyn ihan normaalisti.

Vierailija
12/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen polttanut pilveä kohtuudella jo kymmenisen vuotta. On kai selvää, että kannatan laillistamista. Juon joskus kaljaa saunailtoina, mutta en muuten. Töissä käyn ihan normaalisti.

Voisi yrittää kasvattaa itse puskan tai pari. Ei kai se vaikeaa ole.

Vierailija
13/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä omat niksinsä. Poika- ja tyttökasvit on pidettävä erillään, vaikka moinen lokerointi on nykyään kauhistus.

Vierailija
14/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä omat niksinsä. Poika- ja tyttökasvit on pidettävä erillään, vaikka moinen lokerointi on nykyään kauhistus.

Pojat kannattaa niittää pois heti kun toteaa ne pojiksi. Tytöistä sitä kukkaa saa. :-))))

Vierailija
15/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan hankalaa kun huolehtii perusasioista. Lukee vaan ensin kunnolla taustatietoja aiheesta. Minä en aluksi erottanut voikukkaa tulppaanista, eli ei mitään kokemusta kasveista. Onnistuin silti heti nettiohjeilla kasvattamaan ison puskan, josta tuli paljon hyvää kukkaa ja lehtiä. Stressasin aika paljon, että miten homma sujuu, mutta hamppu kasvoi melkein itsekseen. Hoito ei ihmeitä vaadi tosiaankaan.

Vierailija
16/18 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun arnkkarit ei laiilistusta

Vierailija
17/18 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun arnkkarit ei laiilistusta

Jaaha, kossupullo varmaan jo siellä juotu lauantain kunniaksi, eikö?

Vierailija
18/18 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä kun olisi vähän. Sillä jos millä lähtisi tämä lievä krapula minuuteissa. Rento fiilis kelpaisi tähän paskaan heti eikä vasta joskus. Sehän on varmaa että jointti palaa tulevaisuudessa. En vain tiedä vielä koska.