Varatun miehen valinta
Nyt olisi paha paikka, pitäisi valita panenko yhtä misukkaa joka kovasti haluaisi suhteeseen kanssani. Hän lupasi että saan tehdä mitä ikinä haluan hänen kanssaan. On eronnut ja huono itsetuntoinen, mutta tosi nätti ja kiva.
Vaimo ja 3 lasta on täällä, mutta liitto väljähtänyt.
Huomenna olisi The Day, kun menen hänen luokseen töiden jälkeen käymään.
M42
Kommentit (11)
Neito tienaa myös hyvin ja haluaa muuttaa kanssani yhteen, mutta minä haluan vain oman pano-pupun. Olen saanut häneltä jo alastonkuviakin ja nuollut / sormettanut :)
Nyt olisi sitten päätettävä kokeilenko onko luvassa tajunnan räjäyttävää seksiä loppuelämäksi vai kertaruiskaus. Kumeja ei neito halua, lieneekö joku uskonnollisen kasvatuksen rasite tms. mutta uskon voivani ruiskia tortun täydeltä (tai suun ;) )
ap
Anna mennä, vaihtamalla paranee. Kokeile ja makustele miten menee, itse olin samassa tilanteessa ja toihan se kakkos-nainen paljon hyvääkin muutamaksi vuodeksi.
Huominen työpäivä on vielä aikaa miettiä, mutta toki tavoitteeni on tuikata neitoa edestä ja takaa. Ehkä panen ehkä en, kas siinä pulma...
ap
Oot sitten varautunut maksaan elatusmaksuja, koska toinen naisesi ei halua käyttää ehkäisyä?
Aiotko muuten pettää myös toista naistasi antamalla ymmärtää, että voitte aloittaa oikean suhteen niin kuin hän toivoo, kun taas sinä haluat vain "panopupun"?
Vaimoasihan olet jo pettänytkin.
Olisiko kannattanut sitten erota tai hakea pariterapiaa, jos suhde on niin väljähtynyt? Mahtaako vaimosi tietää, että teillä on niin väljähtynyttä, vai luuleeko, että kaikki on hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Neito tienaa myös hyvin ja haluaa muuttaa kanssani yhteen, mutta minä haluan vain oman pano-pupun. Olen saanut häneltä jo alastonkuviakin ja nuollut / sormettanut :)
Nyt olisi sitten päätettävä kokeilenko onko luvassa tajunnan räjäyttävää seksiä loppuelämäksi vai kertaruiskaus. Kumeja ei neito halua, lieneekö joku uskonnollisen kasvatuksen rasite tms. mutta uskon voivani ruiskia tortun täydeltä (tai suun ;) )ap
Ilman muuta panet ilman kortsua. Sillä toisella naisella on ovulaatio huomenna ja haluaa susta joko uuden miehen ja isän lapselleen tai vauvakuumeisena uuden lapsen ja sille elarit.
Ps. Vaimosi on myös peto sängyssä ja tekee mitä vain, viimeksi eilen. Harmi ettei juuri sinun kanssasi.
Tuota ehkäisyn pois jättämistä epäilisin tosi paljon. Muuten ihan varmasti kokeilisin millainen hän on sängyssä. Houkutteleva tarjous.
Häpeä. Toisaalta samanlaisia kusipäitä kaikki miehet. Osanottoni naisesi puolesta että luulee sinun rakastavan häntä. Toivottavasti hankkii paremman miehen ja isänmallin lapsille.