Pelkään, että 22v tuttava nainen on kiinnostunut 17v pojastani! :0
Juttu on niin, että poikani on 17v/00 syntynnyt..
Häntä voisi luulla vielä ehkä 2 vuotta nuoremmaksi eli tuli murrosikään pari vuotta keskiverto ikäistään myöhemmin.
Näyttää nyt ulkonäöltään kasvoista n. 15 vuotiaalta. Pukeutuu melko miesmäisesti että se ehkä vanhentaa hieman poikaani.
Kuitenkin eräs kaverini tytär joka on 22v (95 syntynny) on alkannut katselemaan ja vaikuttamaan sen oloiselta, että on kiinnostunut pojastani.
Olen lähes varma siitä. Okei tuo tyttö näyttää kyllä vielä aivan teiniltä mutta on jo 22v!
Tämä kuulostaa varmaan vainoharhaiselta mutta onhan tämä nyt ongelma!
Olen parhaani mukaan estellyt heitä näkemästä/ törmäämästä.
Tämä on hirveää! Mitä oikein teen?
Kommentit (12)
Työnnä vaikka pääsi pönttöön näin alkajaisiksi.
0/5 Ensin perus oman lapsen kypsyyden aliarviointi ja sitten ilman mitään perusteluja hirveä tunneryöppy, jonka katkonaisuus lauserakenteen puolesta tekee siitä näennäisen. Kirjoita seuraavan kerran jotain kongreettisempaa miten aikuinen lähentelee lastasi ja anna edes jotain perusteluja niin tulee vähän parempi provo.
Asia ei lain mukaan kuulu kenellekkään. Molemmat ovat suojaikärajan ylittäneet ja jos eivät ole sukua niin mikään ei estä :D ei edes häiriintynyt ylisuojeleva äiti 😂
Auta armias, jos olisi toisin päin! Tyttö on uhri!
Vierailija kirjoitti:
Juttu on niin, että poikani on 17v/00 syntynnyt..
Häntä voisi luulla vielä ehkä 2 vuotta nuoremmaksi eli tuli murrosikään pari vuotta keskiverto ikäistään myöhemmin.Näyttää nyt ulkonäöltään kasvoista n. 15 vuotiaalta. Pukeutuu melko miesmäisesti että se ehkä vanhentaa hieman poikaani.
Kuitenkin eräs kaverini tytär joka on 22v (95 syntynny) on alkannut katselemaan ja vaikuttamaan sen oloiselta, että on kiinnostunut pojastani.
Olen lähes varma siitä. Okei tuo tyttö näyttää kyllä vielä aivan teiniltä mutta on jo 22v!
Tämä kuulostaa varmaan vainoharhaiselta mutta onhan tämä nyt ongelma!
Olen parhaani mukaan estellyt heitä näkemästä/ törmäämästä.
Tämä on hirveää! Mitä oikein teen?
Nyrkkisääntöhän on vanhemman osapuolen ikä jaettuna kahdella plus seitsemän, eli tuolla kaavalla kullannuppusi olisi vuoden liian nuori. Mutta tuollaiset peukalosäännöt ovat harhaisempia ikähaitarin ääripäissä, poikasi on jo ns. laillinen ja jos hänkin osoittaa tunteita tyttöä kohtaan ja sinä asetut poikkiteloin heidän väliinsä, voit heittää hyvästit poikakullallesi viimeistään ensi vuonna. Relaa, yleensä tuollaiset viritykset kariutuvat ihan itsestäänkin, myös Porvoossa!
Vierailija kirjoitti:
Tuota juuri olen itsekin miettinyt, vaikuttaa nimittäin siltä että eräs 17-v tyttö luokallani amiksessa olisi minuun ihastunut ja olen miettinyt että herranjumala mikä älämölö siitä seuraisi jos alkaisin suhteeseen hänen kanssaan, vaikka kiva onkin. Olen siis 23. Muutaman vuoden päästähän tuo ikäero ei olisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota juuri olen itsekin miettinyt, vaikuttaa nimittäin siltä että eräs 17-v tyttö luokallani amiksessa olisi minuun ihastunut ja olen miettinyt että herranjumala mikä älämölö siitä seuraisi jos alkaisin suhteeseen hänen kanssaan, vaikka kiva onkin. Olen siis 23. Muutaman vuoden päästähän tuo ikäero ei olisi mitään.
Öö, miksi olisi älämölöä?
Tuossa ei mielestäni kyllä väärää ole, omassa kaveripiirissä on juuri tuollaisella ikäkombolla aloittanut pari ja ovat kaveripiiristäni pisimpään olleet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi olisi älämölöä?
Tuossa ei mielestäni kyllä väärää ole, omassa kaveripiirissä on juuri tuollaisella ikäkombolla aloittanut pari ja ovat kaveripiiristäni pisimpään olleet yhdessä.
Eihän siinä minustakaan väärää olisi mutta tuollaisia AP:n kaltaisia kukkahattutätejä -ja setiä on nykyäänkin pelottavan paljon.
No tuolla ikäerolla oltu kimpassa nyt 25 vuotta, neljä lasta, hyvin on mennyt. Oikeesti vittumaista tuo ikäerojen kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Silloin älähdetään, kun 32- tai 42-vuotias katsoo himoiten 17-vuotiasta tyttöä. Tuossa iässä viisi vuotta ei ole mahdoton ikäero.
Up