Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhemmat kestävät sen, jos oma lapsi joutuu koulukiusatuksi?

Vierailija
25.10.2017 |

Tilanne on varmaan aivan kamala. Menettäisin varmaan yöuneni ja olisin aina ahdistunut. Tekisin kaikkeni suojellakseni lastani ja lopettaakseni kiusaamisen, mutta lukemani perusteella vanhemmat eivät usein paljoa voi tehdä. :( Jos sun lapsi on ollut kiusattu, miten olet itse kestänyt tilanteen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin opettajalle viestiä että annoin lapselle luvan lyödä takaisin, ja kaikin tavoin puolustaa itseään. Mikäli sanomista tulee, tulen koululle selvittämään asian.

Keskustelin lapsen kanssa myös ja kerroin että olen aina hänen tukena, tapahtui mitä tahansa. Puolustan häntä kaikin käytettävissä olevin keinoin. Sanoin ettei välitä pätkääkään siitä, mitä joku idiootti urputtaa.

Siitä se sitten loppui. Ei pidä luovuttaa. Varmaan lähes jokaiselle tulee jossain vaiheessa tuollaisia jaksoja, että joutuu kusipäiden hampaisiin. 

M41

Vierailija
2/2 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänhän siinä meinaa särkyä. Tulee toivoton tunne kun mikään ei auta. Minulle on tullut paljon sairaslomaa keskivaikean masennuksen vuoksi. Välillä tunnen syyllisyyttä siitäkin, että olen mennyt synnyttämään lapsen maailmaan, jossa ei voi edes koulua käydä turvallisesti.

Monesti olemme käyneet päivystyksessä dokumentoituttamassa lapsen vammat. Rehtori vain puhuu ja estelee meitä tekemästä poliisille tutkintapyyntöjä. Lapsi sanoo, että kiusaaminen vain pahenee jos siihen puututaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän