Sinnikäs puhelinmyyjä. Jaksaa soittaa 1-2 kertaa päivässä, kun en vastaa puheluun.
Tätä on kestänyt jo viikon ajan. Myy Fortumin sähkösopimuksia ja soittaa 0207101409 numerosta. Saa nähdä, kuinka kauan jaksaa yrittää.
Tää Fortumin sähkösopimusmyynti on yhtä varma syksyn merkki kuin lehtien tippuminen puista. Joka vuosi sama juttu.
Mulla on ihan liian vähän virikkeitä elämässä, kun testaan tuon myyjän sinnikkyyttä.
Kommentit (13)
Eräs ystävä kertoi, että noista lähtee automaattinen uudelleensoitto usein vastaamattomiin. Sitä ei myyjä pysty eatämään, katkaisemaan vain pian.
En vastaa enää tuntemattomiin numeroihin.Nyt 09 alkuinen on soittanut kohta 2 viikkoa jopa 3 kertaa päivässä.Tarkistutin numeron ja on tuntematon ,mutta kysytty viime aikoina paljon.Otin eston pari vuotta sitten mutta sekään ei toimi :(
Vierailija kirjoitti:
Se on hänen työtään. Olisiko ehkä parempi, ettei hän menisikään aamuisin töihin ja sinä voisit luulla rauhassa, ettei maailmassa tylsiä töitä olekaan?
Eipä tuo turhasta työstä mitään hyödy. Provikka juoksee, jos saa tuotteen myytyä.
Estäkää tuollaiset numerot, niin ei tule soittoa.
Lisäksi suosittelen: https://www.asml.fi/kieltopalvelut/
Vierailija kirjoitti:
Eräs ystävä kertoi, että noista lähtee automaattinen uudelleensoitto usein vastaamattomiin. Sitä ei myyjä pysty eatämään, katkaisemaan vain pian.
Tyhmä systeemi, jos multa kysytään.
Taidan estää tuon numeron suosiolla.
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä systeemi, jos multa kysytään.
Taidan estää tuon numeron suosiolla.
Jep. Se oli myös myyjistä ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Estäkää tuollaiset numerot, niin ei tule soittoa.
Lisäksi suosittelen: https://www.asml.fi/kieltopalvelut/
----------
----------
Mä kokeilen ensin estää mun puhelimen asetusten kautta "block number"-toiminnolla. Ilmainen vaihtoehto tuolle Robinson-rekisterille.
Pääset helpommalla kun vastaat. Laitat vaikka luurin pöydälle ja annat myyjän ladella tarjouksensa. SItten suljet, jos haluat olla kohtelias, sanot ennen sitä "kiitos ei". Järjestelmään tulee merkintä; asiakkaalle soitettu ja puhelimeen vastattu, ei enää soittoja. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Pääset helpommalla kun vastaat. Laitat vaikka luurin pöydälle ja annat myyjän ladella tarjouksensa. SItten suljet, jos haluat olla kohtelias, sanot ennen sitä "kiitos ei". Järjestelmään tulee merkintä; asiakkaalle soitettu ja puhelimeen vastattu, ei enää soittoja. Toimii!
Viime syksynä oli tosi veemäinen ja yritti myydä väkisin, kun vastasin.
Estin nyt tuon numeron puhelimen asetuksista. Hankin virikkeeni muualta.
Minulle ei soita yksikään puhelinmyyjä tai muuten henkilö, jolla ei ole oikeaa asiaa tai tunne minua. Syy: numeroa ei saa tiedustelusta. Miksi ihmeessä annatte numeroiden näkyä puhelinluetteloissa?
Puhelinmyyjät eivät ihan oikeasti itse näpyttele niitä numeroita mihinkään vaan ohjelma soittaa automaattisesti eikä sitä voi estää. Puhelinmyyjä ei siis ole erityisen sinnikäs, ohjelma vain kierättää sinun numeroasi luultavasti sekä ilta- että aamuvuorossa joka päivä. Siihenkään myyjät eivät voi vaikuttaa yhtään mitenkään. Soittelu loppuu kun kyseinen kampanja loppuu ellet sitä ennen vastaa ja sano ettet huoli mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei soita yksikään puhelinmyyjä tai muuten henkilö, jolla ei ole oikeaa asiaa tai tunne minua. Syy: numeroa ei saa tiedustelusta. Miksi ihmeessä annatte numeroiden näkyä puhelinluetteloissa?
Mulla on salainen numero. Ei mitään käsitystä, mistä ovat numeroni saaneet. En ole numeroa edes mihinkään facebookiin antanut.
Se on hänen työtään. Olisiko ehkä parempi, ettei hän menisikään aamuisin töihin ja sinä voisit luulla rauhassa, ettei maailmassa tylsiä töitä olekaan?