Lasten opettaja sanoi että perjantaina myös vanhempien pitää pukeutua halloween teemaisesti !!
Opettaja lähetti ryhmäciestin jossa kertoi että perjantaina lapset pukeutuvat hammoween teemaisesti ja tuo suklaata. Luokassa pidetään halloween päivä jolloin ei opiskella. Mutta kaiken huippu: myös vanhempien pitää pukeutua! Vanhemmat ei tule kouluun mutta jokainen vanhempi tuo lapsensa autolla koulun pihaan ja opettaja tarkastaa että kaikilla on asu päällä. Muistoksi otetaan kuva kaikista vanhemmista ja lapsista ja annetaan ne sitten kaikille 6 lk loputtua (nyt kolmannella)
Kommentit (15)
Mä oon joskus miettiny miten joku jaksaakin kirjoittaa näin sysipaskoja juttuja. Mun lapsikin kirjoittaa paremman tarinan. Luuletko Ap että tää on hauska vai miksi vitussa väänsit tälläisen paskan jutun?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon joskus miettiny miten joku jaksaakin kirjoittaa näin sysipaskoja juttuja. Mun lapsikin kirjoittaa paremman tarinan. Luuletko Ap että tää on hauska vai miksi vitussa väänsit tälläisen paskan jutun?
Älä nyt noin tosissasi ... toinen ees yritti. Ei tullu 🌸 vaan tulikin 💩! 🤧😀
3.11. vietätään halloweenia, tai 31.10.
Liian aikaisin tuli tämä ilmoitus, palstatapojen mukaan tässä olisi kuulunut olla, että torstai-iltana tulee viesti, että huomenaamuna pitää sonnustautua yksisarviseksi ja tulla kirahvilla kouluun, niittenkin joilla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Liian aikaisin tuli tämä ilmoitus, palstatapojen mukaan tässä olisi kuulunut olla, että torstai-iltana tulee viesti, että huomenaamuna pitää sonnustautua yksisarviseksi ja tulla kirahvilla kouluun, niittenkin joilla ei ole lapsia.
Siis eikö muka pidäkään oikeasti? Mitä mä tälle kirahville nyt teen?!
Tämä aloitus on kyllä aika huono jopa av-palstalle. Yrittäisit nyt edes vähän enemmän!
Sä varmaan luit viestin väärin. Vai osaatko kuitenkin lukea vaikka kirjoittaa et osaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt noin tosissasi ... toinen ees yritti. Ei tullu 🌸 vaan tulikin 💩! 🤧😀
Kasvatusoppaissakin neuvotaan ettei kaikkein paskimpia lasten tekeleitäkään pidä kehua maasta taivaisiin, lapsesta voi silloin tulla alisuorittaja. Aloittaja piirsi suttua paperille vielä ala- asteikäisenä ja kotona kehuttiin vain että onpas hieno kuva ;)
No perskele, mä ainakin menisin ihan omana itsenäni, kyllä sen verran noita-akka oon kuitenkin, meinaan!
Nyt oli ihan pöhkö juttu.