Tohtisitko laittaa vielä tähän aikaan illasta miehesi viettämään sohvayötä jos se olisi ollut kuntosalilla, siellä olisi ollut naapurin tai työkaverinsa abityttö samaan aikaan ja nyt mies höpöttelisi kuin riivattu
Kommentit (24)
Mun miehellä ei ole yhteisten 12 vuoden aikana ollut yhtään sohvayötä. Välillä se yrittää salaa nukahtaa sohvalle, käyn hakemassa sänkyyn. Siellä sen paikka on, mun vieressä.
Saisikos saman suomeksi? Sääliksi käy tosin miestä...
Mitä tämä tohtiminen ja "tähän aikaan" liittyy asiaan?
Voisko aloituksen saada selkokielellä?
Sen naapurin muijan sohvalle. Patist äkkiä sinne!
Jos nukahtaa sohvalle annan nukahtaa siihen. En tohdi herättää. Kömpikööt kulta viereeni jos heräilee.
Olipa sekava aloitus. En ihmettelisi jos miehesi alkaisi viihtymään kuntosalilla enemmänkin.
Siis että miestä alkoi panettaa se naapirintyttö ja nyt on innostunut ja höpöttää vai?
Minusta aikuisten parisuhteessa ei ketään "laiteta" sohvalle. Jos sinne joku menee, niin se on ihan vapaaehtoisesti se osapuoli jota se aviovuoteessa nukkuminen kiukuttaa liikaa.
Niin, siis puhuuko se siitä tytöstä vai...? Ärsyttääkö ap:ta nyt joku muu, kuin tuo kuntosalireissu (tai sen jälkipyykki..)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinne joku menee, niin se on ihan vapaaehtoisesti se osapuoli jota se aviovuoteessa nukkuminen kiukuttaa liikaa.
Ei kai tuossa ole mitään järkeä?! XD
Opettele otsikoimaan ap. Älä tunge kaikkea otsikkoon, eihä se ees ole kokonaan luettavissa nyt!!!!!
Jos on liian vaikea opetella, älä kirjoittele tänne kännykällä jos taidot eivät riitä.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö jotain lääkemömmöjä?
Salilla voi käydä luomunakin
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ei ole yhteisten 12 vuoden aikana ollut yhtään sohvayötä. Välillä se yrittää salaa nukahtaa sohvalle, käyn hakemassa sänkyyn. Siellä sen paikka on, mun vieressä.
Vaimo kuorsaa ja pieree nukkuessaan muttei anna nukkua sohvalla edes yhtä yötä :(
??