Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lopettanut aloitteiden tekemisen, koska mies ei juuri silloin halua ikinä

Vierailija
24.10.2017 |

Tämä kuvio on tullut ilmi vuosien mittaan. Aluksi luulin, että se oli sattumaa. Mutta kyllä vaan on niin, että mies haluaa seksiä lähes aina muulloin oaitsi silloin, kun minä teen aloitteen. En kieltäydy hänen aloitteistaan lähes ikinä, joten kyllä sitä siis aivan tarpeeksi riittää.

Eikö tämä ole vähän kummallista kenenkään mielestä? Esim jos olen aamulla väsynyt, mies saattaa tokaista ns valittaen, että ei sitten varmaan ole pllua tiedossa illalla. Olen ihan, että miksei voisi ollakin. No sitten illalla teen itse sen aloitteen, ja hän sanoo, ettei jaksa, kun on niin väsynyt. Vaikka juuri aamulla purnasi, että ei varmaan ole tänään.

Sitten hän sanoo hetken päästä, että sitten kun joskus haluan sitä seksiä, niin tee aloite. No justhan tein. Ihan ristiriitaista. En oikeasti tajua. Meillä on siten harvoin seksiä silloin, kun mä erityisesti haluaisin. Parempi lopettaa aloitteet kokonaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtapeliä mieheltä.

Vierailija
2/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teet aloitteen? Ehkä miehesi on sen verta pälli, että ei edes tajua sinun tehneen aloitteen juuri :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä katoaa joku miehen "saalistusvietti" kun nainen on aloitteelinen. Sama vika Rahikaisella. Jos ei pätkääkään kiinnosta ja istut ajatuksissasi, ei niin hekumallisen näköisenä, niin tullaan hinkuttamaan kiimaisena. Ota niistä nyt selvää.

Vierailija
4/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teet aloitteen? Ehkä miehesi on sen verta pälli, että ei edes tajua sinun tehneen aloitteen juuri :)

Sanomalla, että "laitetaan tänään lapsi aikaisin nukkumaan, niin voidaan harrastaa seksiä". Tai pari kertaa laittamalla seksiasun päälle. Ei kauhean tulkinnanvaraista.

Vierailija
5/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanomalla, että "laitetaan tänään lapsi aikaisin nukkumaan, niin voidaan harrastaa seksiä". Tai pari kertaa laittamalla seksiasun päälle. Ei kauhean tulkinnanvaraista.

Kaikella rakkaudella...

Tuo ei ole kiihottavaa.

Vierailija
6/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin on oikeus kieltäytyä seksistä

Vierailija
7/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kostaa kieltäytymällä vuorostaan. Eihän ollut kivaa?

Meillä on menty jo pitkään vaimon tahdiin, eli keskimäärin kerran kuussa. Ne torjunnat syö mistä sen verran paljon että olen lopettanut aloitteet ja tämän myös ilmoitin.

Vierailija
8/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kostaa kieltäytymällä vuorostaan. Eihän ollut kivaa?

Meillä on menty jo pitkään vaimon tahdiin, eli keskimäärin kerran kuussa. Ne torjunnat syö mistä sen verran paljon että olen lopettanut aloitteet ja tämän myös ilmoitin.

Luetunymmärtäminen on vaikeaa. Kun aloituksessa erityisesti korostetaan, että en ole juuri koskaan vuosien aikana kieltäytynyt seksistä. Edes sairaana.

Mainitsin lapsen nukkumaan laittamisen aloitteessa siksi, kun mies ennakoi valittaen jo aamulla, että olen varmasti liian väsynyt seksiin ja haluan kuitenkin mennä nukkumaan aikaisin.

Ap

Vierailija
9/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella rakkaudella...

Tuo ei ole kiihottavaa.

Ap:n mies sanoi: ei sitten varmaan ole pllua tiedossa illalla.

Onko tuo kiihottavaa?

Vierailija
10/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat miehelle, että kun vuosia seksiä on saanut vain silloin, kun mies on tehnyt aloitteen, seuraavat vuodet tasapuolisuuden nimissä sitä harrastetaan vain, kun sinä teet aloitteen. Ja pidät tästä kiinni.

Vierailija
11/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nussiminen on taas noin vaikeaa? Ei meillä ole ollut miehen kanssa noin hankalaa edes silloin kun lapset olivat pieniä, saati nyt kun lapset ovat jo teinejä. Eilen illalla molempia olisi haluttanut, mutta oltiin kumpikin niin väsyneitä, että ei irronnut. Yöllä heräsin ihan virkeänä ja ei tarvinnut miestä kuin hetken silitellä, kun hän oli jo valmis. Uni tuli taas hyvän seksin jälkeen minuutissa ja kyllä oli hymyilevä mies aamulla!

Yritähän siis sinäkin ap hieman jotakin muuta kuin tuollaista wt tyyppistä "aloitetta". Vaikka miehesi ehkä on kaltaisesi, niin luulisi, että häntä panettaisi jos vaikka yöllä aloitteen teet ja jätät karkeiden puhumiset väliin. Yritä edes, ei se vaikeaa ole.

Vierailija
12/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ja kun näitä torjuntoja saa omiin aloitteisiin melkein aina, tulee hyvin epähaluttu olo. Tuntuu että minä en herätä kumppanissa mitään halua, ja kaikki seksikertamme ovat hänen fyysisen tarpeensa tyydyttämistä, eivät keskinäistä halua. Esileikkiä ei joskus ollut kuukauteen pariin minulle, tilanne parani asteittain sen jälkeen kun sanoin asiasta, mutta tuntuu että se on hänelle velvollisuus mikä taas vie omaa nautintoa.

Itse koitan aina lähteä mukaan toisen aloitteisiin etten jää kokonaan ilman. Usein en pääse täysillä sopivaan fiilikseen, joskus pääsen. En kuitenkaan koe kumppaniani vastenmielisenä vaan ennemminkin päinvastoin, joten suutelu, koskettelu ja seksi on loppujen lopuksi aina ihan kivaa, ei joka kerta tarvitsekaan olla parasta ikinä. Ainoa asia mikä minulta latistaa tunnelmaa, ja tämä on vaivannut monesti viime kuukausina, on ajatus siitä että kumppani ei halua minua. Kun mikään aloite ei ole toiminut ellei planeetat ole täysin kohdallaan, en ala enää nöyryyttämään itseäni yrittämällä. Joka kuukausi on ainakin viikon tauko, muuten menee ihan hyvin. Ja näistä asioista on tietty puhuttu niin paljon aikoinaan että kummallakaan ei taida olla uutta sanottavaa aiheeseen.

Vierailija
13/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nussiminen on taas noin vaikeaa? Ei meillä ole ollut miehen kanssa noin hankalaa edes silloin kun lapset olivat pieniä, saati nyt kun lapset ovat jo teinejä. Eilen illalla molempia olisi haluttanut, mutta oltiin kumpikin niin väsyneitä, että ei irronnut. Yöllä heräsin ihan virkeänä ja ei tarvinnut miestä kuin hetken silitellä, kun hän oli jo valmis. Uni tuli taas hyvän seksin jälkeen minuutissa ja kyllä oli hymyilevä mies aamulla!

Yritähän siis sinäkin ap hieman jotakin muuta kuin tuollaista wt tyyppistä "aloitetta". Vaikka miehesi ehkä on kaltaisesi, niin luulisi, että häntä panettaisi jos vaikka yöllä aloitteen teet ja jätät karkeiden puhumiset väliin. Yritä edes, ei se vaikeaa ole.

Enhän minä tee seksin harrastamisesta vaikeaa. Olen herännyt siihen jopa juuri yhdeltä yöllä, kun mies on keksinyt haluta. Mieshän tässä temppuilee. Ja seksiasun pukeminenkin on kokeiltu. Mies aina toivoo sellaista, mutta valmiiksi pukeminen ei ole ok. Pari kertaa on ollut seksiä sen jälkeen, kun olen tehnyt aloitteen pukemalla asun, mutta se on ollut miehen mielestä väärä asu ja on ensin pitänyt vaihtaa toiseen.

Ap

Vierailija
14/14 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon olette puhuneet asiasta?