Joku palstalla väitti, että on harvinaista olla 100 % hetero. Jos olet täällä
Kerrotko miten on asianlaita homoseksuaalien osalta? Tai jos joku muu tietää.
Kommentit (34)
Millä se mitataan?
En ole ikinä ollut kiinnostunut naisesta.
Kauniina ja fiksuna voin pitää, halta ja humalassa pussata (en suudella) voin, mutta seksuaalisessa mielessä en koskisi pitkällä tikullakaan.
Eli siis jos olet Vauva-palstalla, et todennäköisesti ole 100% hetero? :)
Aika moni nainen ja mies on saattanut tuntea ihastusta samaan sukupuoleen olematta kuitenkaan homo tai bi-seksuaali.
Siis eihän mikään ihmisen ominaisuus ole A tai B, musta tai valkoinen. Kaikki ominaisuudet asettuvat jatkumolle, ihon väri, hiusten väri, luonteenpiirteet, seksuaalisuus jne. Suurin osa ihmisistä on jossain ultimaattisen heteron ja bi-seksuaalin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen ja mies on saattanut tuntea ihastusta samaan sukupuoleen olematta kuitenkaan homo tai bi-seksuaali.
Joo, ja mulla esim. yksi kaveri (nainen) tykkää hirveästi tisseistä ja kiihottuukin niistä, mutta ei silti halua seksiä tai suhdetta naisen kanssa. Eli varmaan just tällaisia tarkoitetaan niillä "ei 100 % hetero" joka ei kuitenkaan ole bi/lesbo/homo/muu.
Olin lähinnä kiinnostunut siitä, että ovatko lesbot ja homot sitten 100 % niitä.
Itse en ole koskaan ihastunut naiseen, mutta katselen ovatpa hyvännäköisiä.. Mitään seksuaalista en tekis, en pidä itseäni lainkaan bi-seksuaalina.
ap
Tämä on hyvin sukupuolisidonnaista. Naisista suurin osa on ainakin jollain asteella biiseksuaaleja. Teini-iässä on normaalia naisten olla lähekkäin ja jopa "harjoitella" suutelemista tulevaa poikaystävää varten. Miehissä taas 99% on TÄYSIN heteroja ja loppuun 1% kuuluu homot, pedofiilit, eläiminsekaantujat yms.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvin sukupuolisidonnaista. Naisista suurin osa on ainakin jollain asteella biiseksuaaleja. Teini-iässä on normaalia naisten olla lähekkäin ja jopa "harjoitella" suutelemista tulevaa poikaystävää varten. Miehissä taas 99% on TÄYSIN heteroja ja loppuun 1% kuuluu homot, pedofiilit, eläiminsekaantujat yms.
Lähde: Oma wt-tason ymmärrys maailmasta ja tieteen perusasioista.
Miten heterous- (tai homous)prosentti mitataan?
Kumpi on heterompi: nainen joka on ihastunut 1 mieheen ja 0 naiseen, vai nainen joka on ihastunut 100 mieheen ja 1 naiseen?
Onko 5 mieheen ihastunut homomies YHTÄ homo kuin 100 mieheen ihastunut homomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde: Oma wt-tason ymmärrys maailmasta ja tieteen perusasioista.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001033237.html
Siinä oli vaan yksi tutkimus aiheesta, mutta näitä on enemmänkin. Ihan faktaa on. t. 9
Vierailija kirjoitti:
Olin lähinnä kiinnostunut siitä, että ovatko lesbot ja homot sitten 100 % niitä.
Itse en ole koskaan ihastunut naiseen, mutta katselen ovatpa hyvännäköisiä.. Mitään seksuaalista en tekis, en pidä itseäni lainkaan bi-seksuaalina.
ap
Ei varmaan, mutta itseään homona/lesbona pitävien "prosentit" on ehkä keskimäärin lähempänä sataa kuin itseään heterona pitävien. Koska kynnys tulkita itsensä homoseksuaaliksi on yleensä korkeampi. Jos on kahden vaiheilla, niin todennäköisemmin sanoo itseään heteroksi (tai biksi/paniksi) kuin homoksi. Heteroksi nimittäytyminen ei aina ole yhtä suuren varmuuden takana, vaan usein se perusoletus, josta poiketaan, jos on selkeästi syytä.
Olen homo ja minua inhottaa jopa naispuolisten työkaverien halaaminen.
Vierailija kirjoitti:
ap
No, minä olen lesbo ja kiinnostun vain enimmälti naisista.
Ei se tosin ole suljettu ettenkö voisi tuntea vetoa miehiinkin mutta silloin
se ei yleensä ole lainkaan seksuaalista vaan enemmänkin sellaista (onpa kiva tyyppi) kiintymystä. Naisissa viehätyn niin persoonasta kuin ulkonäöstä.
Sanoisin, että olen arviolta 99 % lesbo ja 1 % bi. Tätä ei toki voi yleistää kaikkiin lesboihin ja homoihin. Enemmän olen kiinnostunut naisista, mutta tunnen "jotain" joskus harvoin joitakin miehiä kohtaan, mutta en varsinaisesti mitään romanttista. En koe itseäni kuitenkaan biseksuaaliksi.
Mitä väliä sillä loppujenlopuksi on? Mitä väliä, oletko itse vai onko joku muu "100% hetero"? Minkä ihmeen takia olisi pakko väkisin saada sullottua itsensä johonkin muottiin, kuten siihen "satavarmasti hetero"-muottiin? Itselläni ainakin on tärkeämpiäkin asioita pohdittavana kuin se, että kuulunko nyt varmasti tuohon ryhmään, kuuluuko oikeastaan kukaan tuohon ryhmään? En muuten koskaan ole kuullut mitään tyhmempää kuin miehen uhoamassa "Olen 100% hetero!!!!!" Tuo jos mikä antaa sen kuvan, että olet itsestäsi ja seksuaalisuudestasi epävarma.
Ja nyt kun tarkemmin miettii, niin missä menee se raja millä määritellään "100% hetero"? Olen nainen, joka voi aivan huoletta nimetä hyvännäköisiä - jopa seksikkäitä - naisia, pussata naispuolista kaveria tai pitää tätä kädestä. Olen kuitenkin myös nainen, joka on aina nähnyt itsensä parisuhteessa vain miehen kanssa ja seksuaalisesti viehättynyt miehistä. Miellän itseni heteroksi, mutta en koe tarvetta huudella tai todistella tätä kaikille. En myöskään tykkää liiallisuuksiin määritellä itseäni, sillä en koe sen hyödyttävän mitään. Jos joku kuitenkin kysyy asiasta, vastaan olevani hetero. En kyllä myöskään näe siinä mitään väärää tai "homoa", että tykkäisin pussailla ja halailla tyttökavereitani. Olenko siis 100% hetero?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Eikö AVlla kestetä faktoja?
Käyttäjä4891 kirjoitti:
Mitä väliä sillä loppujenlopuksi on? Mitä väliä, oletko itse vai onko joku muu "100% hetero"? Minkä ihmeen takia olisi pakko väkisin saada sullottua itsensä johonkin muottiin, kuten siihen "satavarmasti hetero"-muottiin? Itselläni ainakin on tärkeämpiäkin asioita pohdittavana kuin se, että kuulunko nyt varmasti tuohon ryhmään, kuuluuko oikeastaan kukaan tuohon ryhmään? En muuten koskaan ole kuullut mitään tyhmempää kuin miehen uhoamassa "Olen 100% hetero!!!!!" Tuo jos mikä antaa sen kuvan, että olet itsestäsi ja seksuaalisuudestasi epävarma.
Ja nyt kun tarkemmin miettii, niin missä menee se raja millä määritellään "100% hetero"? Olen nainen, joka voi aivan huoletta nimetä hyvännäköisiä - jopa seksikkäitä - naisia, pussata naispuolista kaveria tai pitää tätä kädestä. Olen kuitenkin myös nainen, joka on aina nähnyt itsensä parisuhteessa vain miehen kanssa ja seksuaalisesti viehättynyt miehistä. Miellän itseni heteroksi, mutta en koe tarvetta huudella tai todistella tätä kaikille. En myöskään tykkää liiallisuuksiin määritellä itseäni, sillä en koe sen hyödyttävän mitään. Jos joku kuitenkin kysyy asiasta, vastaan olevani hetero. En kyllä myöskään näe siinä mitään väärää tai "homoa", että tykkäisin pussailla ja halailla tyttökavereitani. Olenko siis 100% hetero?
Et ole, mutta tosiaan: so what?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Eikö AVlla kestetä faktoja?
Täällä ei kestetä päästä keksittyjä "faktoja". Sori.
jos olen 87% hetero olenko silloin vielä hetero onko raja 50%
Löysin netistä jonkun selostuksen tutkimuksesta, jonka tulosten mukaan kukaan nainen ei olisi 100 % hetero, mutta olipahan niin huono menetelmä, että en usko tulokseen.
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2015111220653000_iq.shtml