Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaali yleinen ele mieheltä?

Vierailija
24.10.2017 |

Kysyn kun en tiedä, onko tämä normaaalia vai erittäin poikkeavaa. Eli jos puhumme miehen kanssa jostain ja hän pitää jotain sanomaani asiaa hölmönä, niin hän laittaa käden suuni eteen tai peittää silmäni kädellään. Humoristisesti ja naureskellen, ei koskaan vihaisena. Eikä kovin usein, ei siis edes joka kuukausi vaan ehkä 4-5 kertaa vuodessa.
Onko se mielestäsi ok vai epänormaalia, mistä pitäisi huolestua? Aluksi se hieman jähmetti minut, siinä ikäänkuin pysähtyy paikoilleen ihmeissään, mutta olen jo niin tottunut, että aloin miettiä, että enkö idaa reagoida enää normaalisti. Onko sellainen ele yleinen? Kiitos kommenteista tai kokemuksista!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on täysin normaalia, estää vaan sammakon ulospääsyn :)

Onneksi sitä ei tarvitse tehdä useammin.

Vierailija
2/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta hyvälle! Mun mies laittaa kätensä omien kasvojensa peitoksi, kun kerron jotain hänen mielestä tyhmää. Koen sen nolona ja nöyryyttävänä eleenä. Tai sitten hän sanoo "hohhoi" ja tekohaukottelee, tai kääntää selän.

En ymmärrä, itse en voisi ajatellakaan tekeväni noin, mikä saa miehet tekemään, eikö osaa edes ajatella, miltä se toisesta tuntuu/näyttää?

Olisi kiva kuulla, onko tällaisia miehiä enemmänkin??

Vierailija
4/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuulosta hyvälle! Mun mies laittaa kätensä omien kasvojensa peitoksi, kun kerron jotain hänen mielestä tyhmää. Koen sen nolona ja nöyryyttävänä eleenä. Tai sitten hän sanoo "hohhoi" ja tekohaukottelee, tai kääntää selän.

En ymmärrä, itse en voisi ajatellakaan tekeväni noin, mikä saa miehet tekemään, eikö osaa edes ajatella, miltä se toisesta tuntuu/näyttää?

Olisi kiva kuulla, onko tällaisia miehiä enemmänkin??

Minä laitan omille kasvoilleni käteni peitoski, jos mieheni kertoo jotain tyhmää. Joten ei ole sukupuolisidoista käytöstä. Meillä molemmat osaa nauraa myös itselleen, joten emme ole nähneet tässä mitään loukkaavaa.

Ap ensi kerrallla pilkkaa sitten miehen pientä munaa niin olette tasoissa. 

Vierailija
6/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla ei ole kokemusta vastaavasta?

Ap

Vierailija
7/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnittää huomiota tuollaiseen? 4 kertaa vuodessa? Kuka muistaa edes tuollaiset asiat viikon päästä?

Vierailija
8/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lapsi teki tuota pienenä mutta lopetin sen alkuunsa, on hyvin dominoiva ja nöyryyttävä ele.

Aikuinen mies puhekyvyttömän lapsen tasolla kuulostaa hyvin oudolta.

Vierailija
9/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on iso muna.

ap

Vierailija
10/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu ei ole kokemusta tuollaisesta. Toki jokaisella kai joitain outoja tapoja on.

Vierailija
11/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman epäkypsältä kuulostaa.....

Vierailija
12/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kuulostaa kontrolloivalta/vaientavalta/alistavalta eleeltä, mutta jos ei miehellä muuten ole muita vastaavia elkeitä, niin se voi olla hänelle vain jotain viatonta ja humoristista. Eli riippunee ihan ihmisestä ja hänen muusta käytöksestään.

Oletko sanonut hänelle että et pidä siitä, että hän tekee noin?  

Vierailija
13/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Tosi alistava ele. Tukitaan suu ja silmät. Et sitten ole kieltänyt tekemästä noin?

Vierailija
14/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on iso muna.

ap

Tämä ei ole oikea ap.

Vierailija
15/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo kuulostaa kontrolloivalta/vaientavalta/alistavalta eleeltä, mutta jos ei miehellä muuten ole muita vastaavia elkeitä, niin se voi olla hänelle vain jotain viatonta ja humoristista. Eli riippunee ihan ihmisestä ja hänen muusta käytöksestään.

En ole sanonut. Ehkä se on ihan vain huumoria ja tapahtuu kuitenkun harvoin. Siinä menee myös aina hetkeksi pää ihan tyhjäksi sillä hetkellä. Olen kai tosi tottonut siihen ja aloin miettiä tuota lähinnä siksi, kun viimeksi teki sen erilailla erilailla. Peitti toisella kädellä silmät ja toisella suun, mutta ei siis mitenkään kovaa vaan kevyesti ja sekin oli vitsi, huumorina.

Ap

Vierailija
16/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut. Ehkä se on ihan vain huumoria ja tapahtuu kuitenkun harvoin. Siinä menee myös aina hetkeksi pää ihan tyhjäksi sillä hetkellä. Olen kai tosi tottonut siihen ja aloin miettiä tuota lähinnä siksi, kun viimeksi teki sen erilailla erilailla. Peitti toisella kädellä silmät ja toisella suun, mutta ei siis mitenkään kovaa vaan kevyesti ja sekin oli vitsi, huumorina.

Ap

Niin, eli hän ihan kirjaimellisesti vaientaa sinut. Se on susta ihan ok ja pelkkää hjuumoria?

Vierailija
17/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mitätöivä ele!!! Ottaisin puheeksi ihan vaikka tänään, jos tapahtumahetkellä menet aina hämillesi.

Mä purisin käteen.

Vierailija
18/18 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on täysin ymmärrettävää että ele tuntuu susta pahalta, koska se on vaientava. Miehesi ei kuitenkaan välttämättä tarkoita sitä pahalla (vaikka tuntuukin vähän oudolta, että hän ei huomaa reaktiotasi siihen). Yritä saada selvästi ilmaistuksi, että et halua hänen tekevän niin. Voihan olla että hän lopettaa sen heti. Sulla ehdottomasti on oikeus sanoa siitä, eikä kyse ole mistään huumorintajuttomuudesta tai ylireagoinnista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan