Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HKI Stockan herkun valikoimasta tietävät - auttakaa!

Vierailija
24.10.2017 |

Onko jollakulla tietoa, onko esimerkiksi stockan herkusta saatavilla esimerkiksi lohimoussea, saaristolaispalaleipää, blinejä, mätiä tms?

Jos ei, olisiko tietoa missä olisi myytävänä hki keskustassa?

t. maalaisjuntti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia sooseja on irtomyynnissä, mitä nyt sinun tarkoittama lohimousse sitten sisältääkään. Saaristolaisleipää on myynnissä, mitä on saaristolaispalaleipä? Blinejä ei ole ympäri vuoden, ainoastaan sesonkiaikaan. Mätiä saa tietysti ympäri vuoden.

Vierailija
2/5 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten, mutta blinejä (valmiita siis) ei todennäköisesti ole tähän vuodenaikaan. Joten tattarijauhopussi ja itse tekemään. Mätikin lienee vielä pakastettua. 

Tosin en ole varma eli soita Herkkuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha joo, taitaa tuo saaristolaispalaleipä olla jonkun tietyn merkin, saaristolaisleipää tarkoitin tietenkin. Kiitokset paljon vastauksista! Täällä kehä kolmosen ulkopuolella kun mätiä saa vain suunnilleen itse kutemalla ;)

Vierailija
4/5 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha joo, taitaa tuo saaristolaispalaleipä olla jonkun tietyn merkin, saaristolaisleipää tarkoitin tietenkin. Kiitokset paljon vastauksista! Täällä kehä kolmosen ulkopuolella kun mätiä saa vain suunnilleen itse kutemalla ;)

Missä metsässä sinä oikein asut? Minä olen saanut mätiä ympäri vuoden mäkkipaikkakunnalta useista kaupoista, kotoa lähes kaikista kaupoista ympäri vuoden.

Vierailija
5/5 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen, tiedätkö, mitä on esim. suklaamousse? Lohimousse on rakenteeltaan samanlaista, mutta suolaista, ei siis mitään soossia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän