Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitaja palkka 4 400 €/kk

Vierailija
24.10.2017 |

Täällä aina valitetaan kuinka sairaanhoitajilla on huono palkka jne. Noin paljon tienaa joku nainen helsingissä, toki taustalla 27 vuoden työkokemus ja kyseessä on yötyö sekä kaikki kokemuslisät jne mutta ei ylitöitä.

Suuripalkka on ihan mahdollinen, mutta sen eteen pitää tehdä töitä ja ei niin mieluisia työvuoroja. Että jos rahaa haluaa ja on tuon ammatin valinnut niin ei tarvitse kuin tehdä niitä töitä vuosia ja sellaisia vuoroja että saa lisiä niin palkka nousee ajansaatossa. https://palkkavertailu.com/palkat/hus%20/hyks

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta olen ollut HYKS:ssä töissä ja tiedän että tuollaista palkkaa saa joka kuukausi Saudeissa, ei suomessa.

Kesällä jos yö- ja juhannuskorvausten päälle tulee lomarahat, voi saada yhden tuollaisen paukun jos tekee vuorotyötä. Kuten tuossa joku urpo yökkö on  laittanut sen vuoden yhden hyvän kuukauden liksan tuohon. Muina kuukausina se palkka on se 2200. Lisät eivät tule joka kuukausi. Ja stadissa vuokra on sen 1500.

Vierailija
2/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonne on näköjään ihan läpällä laitettu liksoja. Silmäkirurgi saa satatonnia kuussa. jep. Mielisairaanhoitaja saa tupakoimisesta ja laahustamisesta 12 tonnia kuussa. Juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokirurgi 1200 e/kk.

Vierailija
4/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän itsekin laittaa tonne joku liksa. Siivooja 8000/kk, sydänkirurgi 1200/kk?

Vierailija
5/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Hyksissä eikä mun palkka tosiaan oo 2200e.. pelkkä peruspalkka jo ilman työkokemusta 2500e.

Vierailija
6/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tukehtuko. Se 4400 bruttona saava hoitsu ei saa nettona montakaan satasta keskipalkkaa enemmän. Ja tosiaan on yöt ja pyhät töissä. En kadehtisi.

T. Päivätyö tietokoneen ääressä, 3300 brutto.

Vierailija
7/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saikkari, 10 vuotta ollu alalla. Vaihdoin päivätyöhön palkka 2500€/kk.

Vierailija
8/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta olen ollut HYKS:ssä töissä ja tiedän että tuollaista palkkaa saa joka kuukausi Saudeissa, ei suomessa.

Kesällä jos yö- ja juhannuskorvausten päälle tulee lomarahat, voi saada yhden tuollaisen paukun jos tekee vuorotyötä. Kuten tuossa joku urpo yökkö on  laittanut sen vuoden yhden hyvän kuukauden liksan tuohon. Muina kuukausina se palkka on se 2200. Lisät eivät tule joka kuukausi. Ja stadissa vuokra on sen 1500.

Puhut nyt omiasi. Missäs kunnassa muka sairaanhoitajan peruspalkka on 2200€? Ei ainakaan pääkaupunkiseudulla minkä vuokran repäisit. Joo, perheasunnon vuokra voi olla 1500€ mutta silloin on yleensä kaksi maksajaakin. Sinkku tai lapseton pariskunta saa ihan kivan kaksion jo 900€. (sairaanhoitajat ja muut kunnan työntekijät ovat muuten etusijalla esim. kaupungin vuokra-asuntoihin ja eivät ne kaikki mitään rupuisia ole, mutta halpoja kylläkin)

Sairaanhoitajanhan palkka menee niin, että peruspalkka on aika vaatimaton n. 2500€ eli tuo tulee jos tekee pelkkää päivävuoroa. Jos tekee vuorotyötä niin palkka alkaa helposti kolmosella. Eikä tuo tarkoita sitä että joutuisi joka viikonloppu ja joka pyhä ja yö töitä tekemään.

Jos taas haluaa päästä yli neljäntonnin pitää tehdä niitä hulluja työvuoroja eli varmaan erittäin paljon öitä ja pyhiä.

Vierailija
9/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin työni aivokirurgista sairaanhoitajaksi, kannatti, palkkani nelinkertaistui.

Vierailija
10/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania aina nämä sairaanhoitajien palkka-asiat. Sina tulee sh kertomaan, että palkka on 2200. Veljentyttätären vuositulot HUS Helsinki oli 46000 verotustiedoissa, jotka koskivat vuoden 2015 palkkaa. Tekee3-vuoroa. Tuohon vielä vähennykset.

Verotustiedot ovat julkisia, verotoimistossa vapaasti nähtävissä.

Itse lähihoitajana teen yövuoroja, peruspalkkka satoja euroa vähemmä. Kuin mitä sh saa. Palkka kk:ssa 3700, vuosiansiot 40000 vähennysten jälkeen. En ole yksityisellä vaan kaupungissa.

Vierailija
11/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötyö on todella iso terveysriski, ja siitä pitäisi maksaa paljon enemmän. Itse en esim. enää saa terveyteni takia tehdä yövuoroja ollenkaan.

Vierailija
12/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helkkarin 1500 euron vuokra??? Tietysti jos välttämättä haluaa asua väljässä kämpässä keskustan tuntumassa. Kas kun et kertonut mitä purjeveneet ja Karibian lomat maksavat. Nekin liittyvät tavallisen keskiluokan elämään vain hyvin rajallisesti.

Vierailija
13/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten kommenttien perusteella en yhtään ihmettele miksi sairaanhoitajista löytyy niin paljon kokoomuslaisia, kun ovat aina kitisemässä raha-asioista.

Vierailija
14/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on puolet tuosta brutto. Käteen jää huikeat 1620€. Sh

Vierailija
15/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sairaanhoitajia pienituloisina näe vaan ihan keskituloisina. 

Vierailija
16/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka on minulla sairaanhoitajalla 2290€. Lisiä tulee tuohon vuorotyöstä. Ihan samalla tavalla niitä lisiä tulee muillakin vuorotyöläisillä. Vuorotyö ei ole mitään herkkua, joten korvaus siitä on saatava. Kaikki saorasnhoitah ei vuorotötä tee. He saavat alle 2000€ kuukaudessa käteen.

Vierailija
17/17 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tuosta hinnasta nousisi joka päivä klo 3 yöllä päästäkseni naisvaltaiselle selkäänpuukotusalalle, jossa vaihdetaan vanhuksille vaippoja ja pestään kuolleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi