Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen tekee aloitteen mutta mies ei jatka

Vierailija
23.10.2017 |

Niin ei kiinnostusta? Ko?

Viestitellään tai soitetaan jostain tikusta asiaa aiheesta ja toinen vastaa mut ei sit enää jatka.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi miehet?! Onko näin? Että jos ette jatka viestittelyä tai laita oma-aloitteisesti uutta viestiä tai soita niin naisen kannattaa jatkaa matkaa? Mielipiteitä?

Vierailija
2/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi kysyä mieheltä, että onko hän kiinnostunut sinuata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään, sehän olisi ihan liikaa :)

Vierailija
4/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tää tilanne ja se toinen on naimisissa. Minusta se on ihan sama kumpi kiihemmin viestii. Oma ukon moka jos ei sano jos tilanne häiritsee. Useinkin miehet on vaa laiskempia näin sähkösesti ottaa yhteyttä, silmäpelit yms on niiden juttu.

Jos sua kiinnostaa se mies, näytä se sille.

Vierailija
5/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi hyvin tehdä aloitteen. Jos mies on kiinnostunut, hän kokemukseni mukaan ensin ällistyy ja sitten intoutuu ja ottaa vetovastuun viestittelystä. Tuo ettei vastaa, tarkoittaa, ettei se ole kiinnostunut.

Vierailija
6/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vastaa ja nopeastikin ja ihan iloisesti, muttei sitten jatka enää muutamaa viestiä pidempään tai ota aloitetta omiin käsiinsä että laittaisi itse viestiä.

Toki aikaa ei ole kulunutkaan paljoa että voi kait tässä jotain vielä tapahtua jos niikseen tulee. En vain kehtaisi itse olla koko aikaa aloitteellinen. :)

Vierailija
7/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
8/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan miehet kyllä tykkää aloitteellisuudesta, mutta olisihan se itsestä joskus mukava jos joku mies olisi ihan reilusti aloitteellinen ja ehkä jopa ihan vähän liiaksi asti, niitä nimittäin on harvassa. Olisi mukava kerrankin tunne, että kappas, tuo mies oikeasti taitaa haluta mun seuraa eikä sitä tarvisi yhtään epäillä. :) Siitäpä vinkkiä miehet! Se jos mikä hurmaa naisen kun ei tarvitse miettiä että mitäs tuo mies oikein meinaa, vaan voi pitää yhteyttä ja kysellä kuulumisiakin aina välillä. 

Vierailija
9/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapatja.

Vierailija
10/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet kyllä tykkää aloitteellisuudesta, mutta olisihan se itsestä joskus mukava jos joku mies olisi ihan reilusti aloitteellinen ja ehkä jopa ihan vähän liiaksi asti, niitä nimittäin on harvassa. Olisi mukava kerrankin tunne, että kappas, tuo mies oikeasti taitaa haluta mun seuraa eikä sitä tarvisi yhtään epäillä. :) Siitäpä vinkkiä miehet! Se jos mikä hurmaa naisen kun ei tarvitse miettiä että mitäs tuo mies oikein meinaa, vaan voi pitää yhteyttä ja kysellä kuulumisiakin aina välillä. 

Playerit tekee tätä. He tietää mitä naiset haluaa ja miten mielenkiintoa ylläpidetään.

Vierailija
11/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpitoviestejä.

Vierailija
12/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo, että ei ainakaan mitenkään erityisen paljon kiinnosta etenkin viestitellessä. Toki kyse saattaa olla myös huonosta ajoituksesta, kuten yksi nainen lähestyi minua baarissa, kun olin hakemassa huonovointiselle kaverilleni nopeasti vettä. 

Vierailija
13/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten epäilinkin.

Varapatja on alatyylinen kommenti ja täysin epärelevantti tässä casessa koska ei olla siellä päinkään vielä..

-ap

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut.

Vierailija
14/14 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä ei tosiaan ollut kyse vastaamattomuudesta vaan ettei tee sittemmin aloitetta. Vai ovatko sama asia, tiedä häntä. Vastaamattomuuden tulkitsisin kyllä suoraa evvk -osastoon.

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi hyvin tehdä aloitteen. Jos mies on kiinnostunut, hän kokemukseni mukaan ensin ällistyy ja sitten intoutuu ja ottaa vetovastuun viestittelystä. Tuo ettei vastaa, tarkoittaa, ettei se ole kiinnostunut.