Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tunnistaa "omaa osaamistaan", kun ajattelen olevani nolla?

Vierailija
22.10.2017 |

Pitäisi kurssilla tunnistaa omaa osaamistaan. Miten se on mahdollista tunnistaa, kun olen ihmisenä pelkkä nolla, ihmisraunio?

Olen itse omalla käytökselläni ja asenteillani aiheuttanut elämäni ongelmat. En syytä työttömyydestä muita kuin itseäni.

Mutta että "mitä haluat"? En tiedä.
Mitä osaat? En tiedä.
Mikä kiinnostaa? Ei mikään.
Mistä innostut? En mistään.

Miten oman osaamisen kartoittaminen tuo minulle työtä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään tuttua, jolta voisit kysyä?

Onko sulla vanhoja työtodistuksia tai harjoittelutodistuksia, mitä niihin on kirjoitettu?

Mitä opettajat on aikoinaan sanoneet susta?

Onko sulla joskus ennen ollut asioita, mistä oot tykännyt, ollut kiinnostunut ja innostunut?

Mistä vaikka lapsena haaveilit, muistatko?

Minkälainen se kurssi ja sen vetäjä on? Voisitko vaikka siltä kysyä noita ja ottaa tän asian puheeksi hänen kanssaan, että susta tuntuu tämmöiseltä?

Tunnistan itseni sun kirjoituksesta ja sen tiedän, että masentuneena ajattelen / oon ajatellut juuri noin... Mut muista, että et sä oikeasti todellakaan mikään nolla oo. Ihmisraunio ehkä joo, tai et oikeastaan siis sekään, vaan se vaan tuntuu siltä / oot sellainen, koska sulla ei mene nyt hyvin, eikä ehkä oo mennyt aikoihin tai koskaan. Mut se, että ei mee hyvin, ei tee ihmisestä huonoa ja nollaa.

Sori, en ehkä osaa pukea ajatuksiani niin hyvin sanoiksi ja tää kuulosti tökerömmältä kuin oli tarkoitus... <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi