Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka juo yksin?

Vierailija
20.10.2017 |

Onko poikkeuksetta alkoholiongelma?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Minä tykkään yksinäisyydestä.

Vierailija
2/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi töissä ihmisten kohtaamista. Vapaa-ajalla mielummin yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut käydä 12 askeleen toveriseurassa kuuntelemassa mambojamboa - vai kuinka on ap..??

Vierailija
4/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aina yksin eikä ole ongelmaa

Vierailija
5/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei elä montaa päivää juomatta. Fiksu ihminen siis, jos juo. Elämänhalu tallella. Vai viittaatko johonkin tiettyyn etanolipitoiseen nesteesteen?

Vierailija
6/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mikään ongelma välttämättä. Itse juon harvoin, mutta ihan mielelläni välillä yksin. Viihdyn muutenkin yksinäni paljon.

Vierailija
7/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu määristä. Eri asia juoda vaikka puoli pulloa viiniä perjantaina kuin 12 kaljaa joka päivä.

Vierailija
8/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juon saunaoluen, lasin viiniä yms. ihan itsenäisesti. Kumppani aniharvoin edes maistaa alkoholia, mutta toisaalta ei tuomitse minunkaan käyttöä, kun en ole kännissä koskaan.

Vierailija
9/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen hyvää musiikkia, nautin pari drinkkiä ja vietän mukavaa syksyistä perjantai-iltaa. Yksin. Tai en ihan yksin, on mulla koira seurana. Ketään muita en tähän idylliini kaipaa. Mieluummin näin kuin jossain baarissa tms. hälinäpaikassa.

Vierailija
10/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juoja ei saa alkoholista sen positiivisia puolia irti - tekee rohkeammaksi ja sosiaalisemmaksi. Uskaltaa jutella tuntemattomillekin ja ujo sanoo reippaammin mielipiteensä. Uskaltaa osoittaa tunteensa helpommin.

Noista ei ole yksin mitään hyötyä. Yksinollessa korostuvat alkoholin toisenlaiset vaikutukset - negatiivisten tunteiden tukahduttaminen ja turruttaminen.

Seurassa juodaan kun halutaan vapautunut tunnelma ja pitää hauskaa yhdessä pahimpien sosiaalisten normien murtuessa (minusta on hassua että kännissä on ok halata tuntemattomia kadulla, selvinpäin ei).

En oikeastaan osaa vastata kysymykseesi, koska ne syyt miksi minä juon, liittyvät seurallisuuteen, sosiaalisuuteen ja hullutteluun. En voi toteuttaa mitään niistä yksin kotona.

Vierailija
11/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu määristä. Eri asia juoda vaikka puoli pulloa viiniä perjantaina kuin 12 kaljaa joka päivä.

Kyse ei ollut määristä. Onko sillä väliä juoko puoli pulloa perjantaina yksin vai ystävän kanssa, tai vetää kännit joka päivä yksin vai muiden juoppojen kanssa?

Mielestäni yksin juominen voi kertoa joko siitä, että ei ole ystäviä, tai siitä, että nauttii omasta seurastaan.

Vierailija
12/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Minä juon yksin, eipä ole muutakaan vaihtoehtoa. Aikoinaan kävin myös ravintoloissa juomassa yksin, kunnes tajusin ettei siinä ole mitään järkeä, kallista ja yksin olet kuitenkin.

Vierailija
13/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh... DeNile!

Vierailija
14/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh... DeNile!

Vierailija
15/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yksin, koska ei ole ketään kenen kanssa juoda. En juo humalahakuisesti, krapulaa ei ole koskaan, mitään ei ole koskaan jäänyt tekemättä juomisen takia. Voisin toki mennä baariin juomaan yksin, mutta ihmiset muuttuvat ärsyttäviksi huutajiksi humalassa ja musiikkikin on liian kovalla. Mielestäni yksin juominen ei riitä siihen, että olisi ongelmaa juomisen kanssa.

Vierailija
16/16 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin joskus vedän naamat ihan yksin,kuuntelen musiikkia,synkistelen mielessä ym.

Vaarana on tietenkin että estojen poistuessa tulee viestiteltyä tutuille naisille,erityisen noloa asiasta tekee se ettei kukaan nainen ole minusta ollut ikinä kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.

Ja tiedoksi vielä että käytän alkoa aika harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi