Mitä ajattelet sanavalmiista ihmisistä?
Sellasista jotka keksivät jotain hauskaa vaikka millaiseen keskusteluaiheeseen?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Minä miellän sanavalmiin ihmisen sellaiseksi, joka on piikikäs ja määräilevä.
Miten olet tullut yhdistäneeksi nämä ominaisuudet sanavalmiuteen? Tuntuu vähän hataralta mielleyhtymältä.
Sanavalmiita on niin kovin monenlaisia, ettei heistä ryhmänä voi olla mitään tiettyä mieltä.
Älykäs ja muita arvostava sanavalmis on ihanaa seuraa, "varmat mielipiteet" omaava vähemmän fiksu sitten ei.
Ja minusta sana valmis ei jää missään tilanteessa hiljaiseksi, ei ole pelkästään hauska tai piikikäs vaan tarvittaessa molempia, riippuen tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet tullut yhdistäneeksi nämä ominaisuudet sanavalmiuteen? Tuntuu vähän hataralta mielleyhtymältä.
Olen introvertti, eikä minulla ole juuri milloinkaan "sanaa valmiina". Jos jollakin on usein "sana valmiina", se tuntuu usein piikikkyydeltä tai määräilevyydeltä minua kohtaan. Jos henkilö sen sijaan on hauska, ja keksii hauskoja juttuja, hän on ihan vain hauska ihminen. Sanavalmis olisi liian ikävä sana kuvaamaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti, eikä minulla ole juuri milloinkaan "sanaa valmiina". Jos jollakin on usein "sana valmiina", se tuntuu usein piikikkyydeltä tai määräilevyydeltä minua kohtaan. Jos henkilö sen sijaan on hauska, ja keksii hauskoja juttuja, hän on ihan vain hauska ihminen. Sanavalmis olisi liian ikävä sana kuvaamaan häntä.
Entä jos sanavalmis panee halvalla itseään eikä muita?
Vierailija kirjoitti:
Ja minusta sana valmis ei jää missään tilanteessa hiljaiseksi, ei ole pelkästään hauska tai piikikäs vaan tarvittaessa molempia, riippuen tilanteesta.
sanavalmis luulee olevansa hauska, ja heittää ilmaan mielestään lennokkaita sutkautuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sanavalmis panee halvalla itseään eikä muita?
Harvinainen luonnonoikku.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on vilkas mielikuvitus ja kyky yhdistellä näennäisesti toisiinsa liittymättömiä asioita. :)
Hyvä, etenkin jos se sanottava on loogista. On myös ihmisiä, jotka sanovat muka viisaita letkautuksia, mutta niissä ei ole päätä eikä häntää. Sitten vielä joukko hölmönä myötäilee näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Sanavalmiita on niin kovin monenlaisia, ettei heistä ryhmänä voi olla mitään tiettyä mieltä.
Älykäs ja muita arvostava sanavalmis on ihanaa seuraa, "varmat mielipiteet" omaava vähemmän fiksu sitten ei.
Veit jalat suustani,
vähemmän sanavalmis #12
Mä ihailen ja kadehdin sanavalmiita ihmisiä. Kollegoissa on paljon sellaisia, ovat jotenkin tosi nokkelia, mahtava tilannetaju ja osaavat nauraa itselleen. Eivät loukkaa toisia. Itse sitten taas olen kaikkea muuta. En keksi ikinä mitään sanottavaa, mitään järkevää. Ärsyttää!
Hän on onnekas, ettei ole joutunut elämään lapsuuttaan kireä pipo päässä ikkuna metsään päin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ajattelen kanssa tätä.