Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistaako miehenne hääpäivänä sinua?

Vierailija
20.10.2017 |

Mies tuli töistä ja odotin hänen hankkineen minulle hääpäivän kunniaksi jotain kivaa tai edes kukkia ja ravintolaillan, mutta ei! Aiemmin on aina hakkinut jotain ja välillä kallistakin. Kun kysyin että muistaako mikä päivä tänään on, niin tokaisi vain että muistatko itse!! Muistaako teidän miehet hääpäivää ja mitä hankkivat teille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa aina. Itse en tosin muista koskaan, mutta hyvä että toinen edes muistaa. Ihana ilta siitä kuitenkin aina seuraa.

Vierailija
2/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistaa koska se on vapun aatto.

Ei kylläkään lahjoilla tai kukilla koska se on turhaa.

Ensi keväänä muuten täydet 35 hääpäivää takana.

Sinäkö ostit miehelle jotain kivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista, enkä mä muista häntä. Yleensä jossain vaiheessa saattaa jompi kumpi tokaista, että tänään taitaa olla meidän hääpäivä ja sitten jatketaan muita juttuja. Joskus sen hääpäivän muistaa vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
4/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHEN pitää muistaa ja muistaa myös antaa lahjoja, naisen ei tarvitse kumpaakaan, mutta oikeuttaa kuitenkin loukkaantumiseen jos mies ei muista.

Vierailija
5/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista, enkä muista minäkään. Miehellä on outo tapa suuttua verisesti, jos saa lahjoja..en ole siis myöskään koskaan saanut lahjoja/onnitteluja

Vierailija
6/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa se jonkun haluaisin hajuveden ja ehkä kukan.

Vierailija
7/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistavatko miehenne hääpäivänä teitä?

tai

Muistaako miehesi hääpäivänä sinua?

Vierailija
8/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistavatko miehenne hääpäivänä teitä?

tai

Muistaako miehesi hääpäivänä sinua?

Miten niin? Kyllä mulla ainakin on useampi mies.

Vierailija
9/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on muistanut jokaisena hääpäivänä, tähän mennessä siis 24 kertaa. Muistamiset ovat vaihdelleet tilanteen ja rahatilanteen mukaan. Kerran sain ihanan sormuksen, pari kertaa mies on varannut hotellin meille viikonlopuksi, joskus vienyt hienoon ravintolaan syömään, kukkia on tietysti tuonut myös. Minä myös olen muistanut miestäni jokaisena hääpäivänä, lasten ollessa pieniä hommasin heille hoitopaikan ainakin yhdeksi yöksi, tein hyvää ruokaa ja ostin viiniä. Joskus mies on saanut kalliin konjakkipullon tms. 

Vierailija
10/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan kyllä molemmat milloin on meidän hääpäivä ja on sitä yritetty juhliakin milloin milläkin tavalla, mutta ei se vaan tunnu sen kummemmalta kuin mikään muukaan päivä. Samoin synttäreiden kanssa. Päivä muiden joukossa.

Vierailija
11/11 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään jotain kivaa yhdessä, juhlitaan yhdessä meitä. Ostetaan pullo shampanjaa tai syödään ulkona. Mitään lahjoja ei osteta eikä odoteta.