Voiko näin oikeasti laihtua?
Syödään ateriat lautasmallin mukaan, välipaloina hedelmiä, jotain syömistä parin tunnin välein, ruoka rasvatonta, paitsi sipaisu keinorasvaa leivälle. Muukin ruoka mahdollisimman keinotekoista.
Kyllä, saattaa laihtua ihan ravinnonpuutteessa.
Kommentit (9)
Mä en söis mitään katin rasvaa tai muovipaskoja. Vain voi ja oliiviöljy kelpaa.
Voi laihtua, lukemattomat ihmiset ovat laihtuneet niin. Voi myös laihtua monella muulla tavalla.
Jotenkin hassua tuo että virallisterveellistä kovasti arvostellaan keinotekoiseksi jonkun margariinisuosituksen takia. Huvittavinta se on, jos arvostelija on esim. miespuolinen työkaveri, joka itse vetää keskikaljaa, sokericolaa, einesruokia, hampurilaisaterioita, kebabbeja, pizzoja. Mutta ei jumalauta mitään Pekka Puskan hapatusta virallisterveellistä, se on kauheaa!
Vierailija kirjoitti:
Voi laihtua, lukemattomat ihmiset ovat laihtuneet niin. Voi myös laihtua monella muulla tavalla.
Jotenkin hassua tuo että virallisterveellistä kovasti arvostellaan keinotekoiseksi jonkun margariinisuosituksen takia. Huvittavinta se on, jos arvostelija on esim. miespuolinen työkaveri, joka itse vetää keskikaljaa, sokericolaa, einesruokia, hampurilaisaterioita, kebabbeja, pizzoja. Mutta ei jumalauta mitään Pekka Puskan hapatusta virallisterveellistä, se on kauheaa!
Mitä kauheaa siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten sanotaan, että vegaanit ovat ruokauskovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei oikeastaan voi verrata. Vegaanit syö mielellään keinoruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei oikeastaan voi verrata. Vegaanit syö mielellään keinoruokaa.
Jos heitetään sitten vertaukset hittoon ja sanotaan suoraan, että en ymmärrä sitä, kuinka kiinnostuneita ventovieraat ihmiset voivat olla siitä, mitä joku toinen laittaa suuhunsa. Ylittääkö se oikeasti uutiskynnyksen, että joku heittää ostoskärryynsä jonkun margariinipaketin? :D
... Voi?
Vai onko sinulla nyt joku agenda, miksi se ei voisi tai saisi onnistua?