Miksi naiset kehuvat aina joko pikkusieviä ja tavallisia tai vaihtoehtoisesti kummallisen näköisiä naisia kauniiksi?
Kun taas sellaisia kaunottariksi tituleerattuja eivät koskaan, ellei se kaunotar ole jo haudan levossa, harvemmin tosin silloinkaan.
Mikä siinä on naisille niin vaikea myöntää, että joku on oikeasti kaunis?
Kommentit (10)
Musta monet yleisesti kauniina pidetyt klassisen kauniit ihmiset ovat kyllä kauniita mutta harvoin niitä joista mulle tulee sellainen fiilis että onpa tosi hyvännäköinen. Mun oma maku on enemmän sellainen söpö ja persoonallisen näköinen.
Joidenkin mielestä suuri keskimääräisyys ja symmetria on mahdollisimman kaunista ja toisten mielestä taas kauneus vaatii jonkun erityisen piirteen että jää mieleen. Tässä nyt sitten voi kumpikin osapuoli tapella itsensä uuvuksiin, mutta mitä jos vaan lopetettaisiin. Ap, lopeta. Keksi jotain muuta tekemistä kuin siskojesi kimppuun hyökkääminen.
Vierailija kirjoitti:
kateus se kavala tunne
T-O-T-U-U-S
Kyllä ne on pääsääntöisesti miehiä, jotka pitää sellaisia pikkusieviä nöpöneniä kauniina.
Minulle kaksi on yli muiden: Grace Kelly ja Audrey Hepburn. Ovatko he pikkusieviä ja tavallisia vai kummallisen näköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun on niin vaikeaa käsittää, että jokaisella on omanlaisensa maku?
Ei se sitä ole. FB:ssäkin näkee ihan mölliskän näköisiä kehuttavan kauniiksi. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että kun joku puolirumilus on todettu kauniiksi niin tavisnainen ajattelee itsekin täyttävänsä kauniin kriteerin.
Koen semmoiset Eva Longoriat todella tylsän näköisiksi. Ainahan stailaus on isossa roolissa, mutta klassinen kauneus on usein todella konservatiivista ja siten aika ennalta-arvattavaa ja tylsää.
Mielestäni (kärjistettynä) esimerkkinä Natalie Portman siilitukkaisena on kuumempi ilmestys kuin Grace Kelly ikinä. Pidän kyllä muutenkin vähän särmikkäämmästä lookista.
Kaipa se on makuasia? Mua nauratti kun eräs tuttu mies totesi että tämä kaveri
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMTgwOTg4MTI1M15BMl…
"ja todellisuudessa kaikki miehet ei näytä tuolta" -materiaalia (ts. erityisen komea/vetävä tms)
ja tää tyttö
http://media.gettyimages.com/photos/poppy-drayton-of-ae-networks-mtv-th…
taas ois aika normaalin näköinen.
Rehellisesti mun mielestä toi tyttö on aika upea ilmestys, kun taas toi mies on - no, komea - mutta ei mitenkään sydäntäpysäyttävä. Jos tulisi baarissa vastaan, en tiedä lähtisinkö mukaan.
Miksi sinun on niin vaikeaa käsittää, että jokaisella on omanlaisensa maku?