Kuukautiset viimeksi 23.9, neuvoja!Raskaana??
Hei, minulla on säännöllinen kierto. Lasken sen näin, että 21 pvää ei kuukautisia ja sitten viikon yleensä kestää runsaalla vuodolla ( 5-7pvä) ja yleensä aina kivuliaat kuukautiset endon vuoksi.
Edeltävät kuukautiset loppuivat 23.9 ja kestivät n.9 päivää. Olin kolme päivää ennen kuukautisia yhdynnässä ja tämän jälkeen kuukautisveri oli erilaista. Rusehtava, vuotoa ei ollut niin paljoa ja loppuaika vuoto oli vaalean keskiruskea ja viimeiset päivät oranssin punertavaa vuotoa. Ei kuukautiskipuja ollenkaan.
Menkkatuntemukset alkoivat vasta kuukautisten loputtua. Nyt tämä väli minulla on ollut koko ajan alavatsatuntemuksia , viikonloppuna ristiselkää nipisti pari päivää inhottavasti. Töissä olen punastellut, ja seksuaaliset himot ihan älyttömät.
Nyt viikonlopun jälkeen söin poikkeuksellisesti makeisia ja suolaista ruokaa, ja nyt keskiviikkoon asti maha tuntuu tuntu turvonneelta, niinku siellä ois pallo ;D Ja alavatsalla kuukautisten poista särkyä. Valkovuotoa mitä viikonlopusta asti on tullut on ollut maitomaista ja siinä on makea tuoksu, ja vessakäynnin yhteydessä kurkistin alas, ja emättimen suulla oli runsaasti tämä maitomaista nestettä. Lauantaina nännit myös kipeytyvät, mutta pelkät nännit ja omien laskelmien mukaan menkat ovat nyt viikon myöhässä.
Sairastan endometrioomaa, mitä sanotte? Onko mahdollisuus että oisin pamahtanut paksuksi?? Kohdun nipukka oli pari viikkoa myös pehmentynyt ja aukinainen ja alhaalla nyt se on muuttunut kovaksi taas ja noussut ylös.
Kommentit (2)
Punastellut viel, yleensä en kovin helposti punastuu, mutta töissä tuntunut siltä että kasvoilla on koko ajan pieni kuumotus ja voiskohan näin sanoa, että olen tuntenut kirjaimellisesti että olen hedelmällinen, tai olotila on ollut sellainen ja samaan aikaan hirveät himot??!! Raskaana en ole ollut aiemmin ....T. Aloittaja.
Kannattaa varmaan tehdä raskaustesti ja miettiä sitten eteenpäin.