Minulla on tallessa Pahvi- Sauli enkä tiedä mitä sille tekisin?
Löysin varastostani sellaisen vaalijutun ja mietin mitä tekisin sille? Ehdotuksia?
Kommentit (22)
- myy kovalla hinnalla
- laita olohuoneeseen joulukuusen tilalle
- laita ovenpieleen ja kaulaan kyltti "täällä vartioin minä"
Minulla on presidenttinä pahvi-Sauli enkä tiedä mitä asialle voi tehdä :(
Minulla on sängyssäni pahvi-Pekka.
Minä törmäsin kaupassa pahvi-Cheekiin. En huolinut mukaan. Villegallen voisin kyllä valita. Tosin mies tuskin tykkäisi pahvi-Villegallesta kotonamme. Hah! :)
Heitä tikkaa. Ota sänkyyn. Lähetä Trumpille. Anna lahjaksi. Myy Torissa. Tee siitä tapetti.
Löytyiskö sulta kantoliinaa? Testaa nuken kanssa miten Saulin syliin sopii vauveli. Vuoden 2019 uuden vuoden puheessahan se viimeistään nähdään.
Haha. Pitääpä miettiä. Ostaisiko joku? Täällä perintöryijy:
Vierailija kirjoitti:
- myy kovalla hinnalla
- laita olohuoneeseen joulukuusen tilalle
- laita ovenpieleen ja kaulaan kyltti "täällä vartioin minä"
😂
Vierailija kirjoitti:
Minä törmäsin kaupassa pahvi-Cheekiin. En huolinut mukaan. Villegallen voisin kyllä valita. Tosin mies tuskin tykkäisi pahvi-Villegallesta kotonamme. Hah! :)[/quote
VG:lla on sentään huumorintajua. Toisin kuten Cheekillä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö sulta kantoliinaa? Testaa nuken kanssa miten Saulin syliin sopii vauveli. Vuoden 2019 uuden vuoden puheessahan se viimeistään nähdään.
Niin jos Jouluseimen väsäisi kissa Mariaksi ja Sauli Josefiksi.
Paljonko hinnaksi voisi laittaa ?
Tee siitä ilmoitustaulu. Voit laittaa nastoilla kaikenlaisia kivoja juttuja ja muistilappuja siihen. Sen voi myös somistaa vuodenaikojen mukaan. Nyt on kaulaliina aika. Ensi kuussa Movember- (No-Shave-November) -viikset ja jouluksi vilkkuvat valot. Hauskaa koko perheelle.
Pahvi-Saulista saat kivan kaverin. :DD
Erinomainen tikkataulu! Affenen silmiin osumista parhaat pojot.
Anna se lahjaksi presidentin tulevalle vauvalle. Iskä kun on kohta dementiaikäinen, pahviversiota voi hyvin pitää esillä, eikä se juttele rumia.
Polta se pressanlinnan edessä itsenäisyyspäivänä. Pääset telkkariin.
Vierailija kirjoitti:
Linnunpelätiksi pellolle 👍🏻
Eläinrääkkäystä. Joku kohtuus pelottelussakin pitää olla.
Kartonkiroskiin vaan ja uusiokäyttöön. Tulee siten hyötykäyttöön.
Linnunpelätiksi pellolle 👍🏻