Miehet VAROKAA sitä kohdunsuuta kun sormetatte!!
Olen nyt tässä sinkuksi jäätyäni harrastanut vuodenajan yhdenillanjuttuja ja aika moni mies sormettaessa yrittää työntää sormea kohdunsuuhun! Viimeviikkoiselle tinder-deitille asiasta mainitsin ja muisti n.5 min. kunnes taas uudestaan sormi oli väärässä paikassa ja arvatkaa miehet että sattuuko se! Onko muilla naisilla tämmöisestä kokemusta? ja miehet googlatkaa jos ette tiedä mistä puhun. Se, että nainen kiemurtelee ja voihkii ei aina johdu siitä että tuntuisi hyvältä...
Kommentit (9)
Onko ap ajatellut mitä hänestä tulee isona? Niiku mitä opiskelet?
Minun puoliso saa n 45sek orgasmin kun hieron penikselläni kohdunsuuta. Kaikki ei katsos ole samanlaisia.
Eli miten sitä siis varotaan? Olen nainen, mutta en tiedä/ymmärrä.
Kuhan ei pöllönsilmä olisi eikä kohdunsuu...
Vierailija kirjoitti:
Onko ap ajatellut mitä hänestä tulee isona? Niiku mitä opiskelet?
Pitkäsormisia pianisteja on kohdalle osunut jos noin syvään ylettyy! Meinaan kun ankannokallakaan ei yletä sinne asti ja se on ainakin 12cm pitkä.. myöskään tavallista reilumpi penis ei osu kohdunsuulle yhdynnässä. Onkohan nyt anatomian tuntemus vajavainen ja puhe onkin emättimestä?
Tilanteita joissa aiemmat kokemukset tai kokemattomuus yhdistettynä tilanteeseen joissa kiima voittaa järjen ja havaintokyky ja halu ovat sen sumentamat voi noin käydä. Hyvästä ohjannasta huolimatta, lyhyet suhteet ovat usein hätäistä, harrastelijamaista puuhastelua mistä harvoin jää molemmille tyydyttynyt ja hyvä kokemus ja muisto.