Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Räkäinen mutta kuumeton lapsi tahtoo kouluun koska kuvaus, mitä tekisitte?

Vierailija
16.10.2017 |

Tänään siis eskarissa koulukuvaus ja tytär odottanut sitä kuin kuuta nousevaa, sai hoitokorvisten tilalle itsevalitut korut ja uuden mekonkin. Itki katkerasti eilen illalla, kun alkoi kauhea räkätauti että eikö hän pääse kuvaan? ,sanoin että katsotaan aamulla tilannetta. Tänä aamuna mittasin kuumeen , normaalilämpö, ruokakin tuntui maistuvan sekä virtaa riittävän. Kova nuha ja ääni vähän matalana, mutta muuten kivuton ja pirteä lapsi.

Joten vein kouluun. Miten te muut olisitte toimineet? Voiko pelkästä nuhasta jäädä kotiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jäädä nuhan vuoksi kotiin

Vierailija
2/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veisin surutta kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäädä kotiin jos vointi on ok.

Vierailija
4/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hieno kuva kun räkä valuu nenästä.

Vierailija
5/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta pääsee pois, jos olo pahenee! Varaudu siihen, että lapsi  jätti jotain kertomatta päästäkseen hartaasti odottamaansa kuvaan ja voi olla iltapäivästä hyvinkin sairas. 

Vierailija
6/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lapsen olosta ja vanhempien mahdollisuuksista. Itse olen yrittäjä ja juuri kun lapsella oli kova yskä, mutta muuten hyvä vointi eikä kuumetta, minulla oli muutama vapaapäivä. Lapsi sai olla kotona lepäämässä, kun kuitenkin olisi juossut koulussa yskästä huolimatta. 

Vierailija
7/7 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein perjantaina lapsen päiväkotiin yskäisenä ja nuhaisena, mutta hyvävointisena ja kuumeettomana. Meidän tapauksessa ei olisi kannattanut. Lapsi nukkui päiväkodissa, vaikka ei tee sitä koskaan. Lisäksi nukahti kotimatkalla autoon. Eilen nousi kuume takaisin ja täällä sitä taas ollaan kotona. Onneksi itse opiskelen, niin kotiin jääminen ei aiheuta säätöä töiden kanssa.