Nainen, osaatko pumpata pyöräsi renkaat?
Kommentit (33)
No en näin äkkiseltään, jos pyörässä olisi jotkut ihmeelliset venttiilit. Mulla ei ole pyörää ollut kuin joskus yli 30 vuotta sitten.
Miksi tänne kirjoittavat vain typerimmät miehet?
Osaan. Mutta omituista, että oman kumppanisi perusteella alat kysellä osaavatko muut naiset pumpata pyörän renkaat. Mikset kysy ylipäätään ihmisiltä? Eiköhän pyörättömiä pumppuneitsyitä löydy molemmista sukupuolista. Vai onko sinulla joku pumppaustaidoton haaremi siellä?
Osaan. Ja osaan myös tarkistaa autonrenkaiden ilmanpaineen. :)
N 9-vuotiaana opin tämän sensaatiomaisen taidon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne kirjoittavat vain typerimmät miehet?
Onneksi omasta kommentistasi suorastaan huokuu terävän älyn viilto ja vuosien viisaus.
Osaan, renkaan paikkaus ja vaihto sujuu.
Kun pyöräilin töihin kesät talvet, vaihdoin nastarenkaatkin alle ja pois.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei osata.
Mietihän nut. Tottakai hän osaa. Ei vaan viitsi, kun sinä näköjään teet sen mielellään ja koet siitä vielä miehistä ylpeyttäkin.
Osaan ja jopa tankata autoni ja täyttää senkin renkaat jos ilmaa on liian vähän.
Joo. Osaan vaihtaa myös sisäkumin. Mutta mieheni ei osannut ja jouduin näyttää hänelle miten se tehdään. Nykyään mieheni on paljon osaavampi pyörän fiksauksessa kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei osata.
Mietihän nut. Tottakai hän osaa. Ei vaan viitsi, kun sinä näköjään teet sen mielellään ja koet siitä vielä miehistä ylpeyttäkin.
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyse on samasta ilmiöstä, jossa mies kieltäytyy imuroimasta ja perustelee sitä sillä, että "sinä osaat paremmin" eli tahallaan avuttomaksi heittäytymisestä.
Aika uusavuton olen, mutta pyörän renkaat opin pumppaamaan kun toisella luokalla saatiin lupa fillaroida kouluun.
En osaa. Juuri sen takia otinkin miehen elätikseni ja passattavakseni, jotta hän pumppaa pyöräni renkaat.
Sekä käsipumpulla että kompuralla. Osan myös säätää vaihteet ja vaihtaa jarrupalat. Olen kuitenkin niin mukavuudenhaluinen ja sen verran varoissani, että nykyisin vien pyörän liikkeeseen huoltoon ja mies laittaa ilmaa kun kysyy missä kompura on :)
Härre gyyd.. osasin jo 70-luvulla.
Taitaa monella itsevarmuus karista sukupuolesta riippumatta, kun vastaan tulee Presta-venttiilillä oleva pyörä.
1970-luvulla mäkin osasin. Enää en osaa, mitta ei niitä tarvi pumppaillakaan kuin kerran keväin syksyin vuosihuollon yhteydessä.
Eli puolisosi "ei osaa" samalla tavalla kuin moni mies "ei osaa" käyttää pesukonetta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa monella itsevarmuus karista sukupuolesta riippumatta, kun vastaan tulee Presta-venttiilillä oleva pyörä.
Siihen haetaan liikkeestä adapteri. Ekat prestat tuli vastaan viime keväänä kun ostin käytetyn fillarin... google auttaa :)
15 tai joku siitä vierestä
Herranjestas, osaan paikata tai vaihtaa kuminkin!