Miksi mielenterveysongelmia ei lueta sairauksiksi?
Eikös se ole juuri pahassa paikassa se vika silloin?
Kommentit (11)
Tuli noista elämäntapatyöttömistä mieleen, että siellähän ovat työmarkkinatuella kaikki pikkuvikaiset.
Olen parhaillaankin sairauslomalla ja Kelan sairauspäivärahalla koodilla f32.11, eli todellakin sairas ihan virallisesti. Mielenterveysongelmat siis luetaan sairauksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen parhaillaankin sairauslomalla ja Kelan sairauspäivärahalla koodilla f32.11, eli todellakin sairas ihan virallisesti. Mielenterveysongelmat siis luetaan sairauksiksi.
Saako sen työttömänäkin sairauslomaksi, oli se pointti tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä, jos on työkyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin liian helppoa kertoa pointti jo aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin liian helppoa kertoa pointti jo aloituksessa.
Jännitys ei tiivistyisi tarpeeksi.
No oikein hyvin tuli aloituksessa pointti esille. Ihan selkeästi sen toit esille vai miten meni ap noin omasta mielestäsi?
Jotkut kuten skitsofrenia luetaan. Toiset taas on sellaisia että tilanne on sama kuin olisit ollut virheasennossa koko ikäsi syystä tai toisesta. Väärä asento aiheuttaa tuskaa ja kolotusta, mutta voisit oikaista sen jos hoksaisit mistä on kyse ja sen jälkeen olet taas ok. Voi olla että pitkä virheasento on kuluttanut systeemiä niin ettei se enää toivu ihan 100% kuntoon tai rasittuu helpommin. Mutta periaatteessa olet syntynyt ilman vikaa ja voit palata siihen.
Vierailija kirjoitti:
No oikein hyvin tuli aloituksessa pointti esille. Ihan selkeästi sen toit esille vai miten meni ap noin omasta mielestäsi?
Perinteisen av protokollan mukaan.
Sanonta: "pieni vika mutta pahassa paikassa"