Laihduttamisessa ei ole mitään muuta vaikeaa paitsi mielitekojen kurissapito!
Kommentit (9)
Ja sit kun itse saat pidettyä mieliteot kurissa kun et vaan osta mitään nannaa, joku liian ystävällinen läheinen raahaa sulle kasan suklaata ja jäätelöä..
Vierailija kirjoitti:
Ja sit kun itse saat pidettyä mieliteot kurissa kun et vaan osta mitään nannaa, joku liian ystävällinen läheinen raahaa sulle kasan suklaata ja jäätelöä..
Siinähän se vaikeus onkin ettei sorru. Ja erityisesti se, että jos "sortuu" homma ei karkaa käsistä totaalisesti. Jos viikonloppuiltana herkuttelee, se stoppaa eikä jatku päivästä toiseen.
Herkkujen kanssa on muuten jännä ilmiö. NIitä ei voi heittää roskiin vaan ne on ehdottomasti syötävä. Joku juuston jämä on helppo heittää pois tai antaa salaatin näivettyä, mutta herkut kyllä pitää syödä viimeistä murua myöten pois kuleksimasta, kun eihän niitä voi heittää pois kun on kerran rahalla ostettu. Juhlien rääppiäisetkin pitää syödä äkkiä pois ettei pilaannu, paitsi se joku salaatti jota jäi kipollinen, sen voi kipata kompostiin.
Itse en osta enää mitään herkkuja edes vierasvaraksi, enkä leivo valmiiksi mitään. Mutta sitten tulee kylän juoruämmä jutulle ja tuo tottakai jotain makeaa mukanaan....
Herkkujen tuputtaminen on ärsyttävää. Laihduttaessa kyllä herkuttelen mutta teen sen suunnitellusti ja etukäteen odotan päivää. Ärsyttää jos vaikka töissä joku yrittää tunkea kakkua ja pullaa suuhun ja "aiai kun on hyvää". Joskus karkaa käsistä, joskus ei. Tärkeää on toiminta sortumisen jälkeen ts. luovutus vai itseä taas uudelleen niskasta kiinni.
No shit, Sherlock! Oliko tässä aloituksessa nyt joku pointtikin?
Alkaa tympiä tämä jatkuva lässytys laihduttamisesta. Oliko jollakulla jotain uutta asian tiimoilta?
Vierailija kirjoitti:
No shit, Sherlock! Oliko tässä aloituksessa nyt joku pointtikin?
Vain se kun jotkut mussuttavat laihdutuksen olevan liian vaikeaa ja vaivalloista.
Liikunnastakin viis kunhan syö vähemmän kuin kuluttaa. Liikunta on toki loistava motivaattori ja lisätuki.