Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä deittipalvelu olisi paras kokemattomalle, sosiaalisesti kömpelölle, pitkäaikaissairaalle ja ei kovin hyvännäköiselle naiselle?

Vierailija
15.10.2017 |

Olen siis nainen 30+ v., sairastanut masennusta teinistä asti (diagnosoitu toistuvaksi + kroonistuneeksi), seurustelua takana yksi tosi lyhyt juttu useita vuosia sitten, oon hyvin yksinäinen ja sosiaalista elämää ei oikeastaan ole. En ole maailman rumin, mutta en myöskään niin kaunis että saisin pelkän ulkonäköni perusteella huomiota. Nyt olen vielä lihonut ylipainoiseksi, mikä on pilannut ainoan hyvän puolen eli vartalon.

Yksin kotona maatut vuodet surettavat, kaipuu ihmisten pariin olisi jo kova, mutta tuntuu etten oikein löydä keinoja mistä aloittaa. Mistähän kannattaisi lähteä etsimään seurustelukumppania? Suomi24:ää olen joskus käyttänyt, en laittanut kuvaa, sain muutamia yhteydenottoja miehiltä (vajaan vuoden aikana) mutta en uskaltautunut yksillekään treffeille.

Olisko Tinder ihan liian hooceetä mun tapauksessa? Se tuntuu jotenkin reilummalle että kaikki ovat siellä kuvan kanssa (toisin kuin S24, jossa joku voi vain stalkkailla muiden profiileja), mutta sen maine epäilyttää. Olisko ihan toivotonta yrittää löytää luotettavaa deittikumppania keskustelujen perusteella karsimalla?

Onko jotain muuta hyvää platformia/sovellusta tällaisen ei-niin-priiman ihmisen deittailuun? Parikymppisenä en koskaan uskaltautunut deittailun maailmaan, koska olin varma etten kuitenkaan kelpaa. Nyt yli kolmekymppisenä tuo päätös kaduttaa, samalla kun tuntuu lähes yhtä vahvasti, että enhän mä vieläkään kelpaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vain palvelussa saat heti ensimmäisenä päivänä kymmeniä viestejä/matcheja, koska olet nainen. Sitten vaan tapailemaan parhaita. Muista ehkäisy, sovi ensitapaaminen julkiselle paikalle ja pidä hauskaa.

Vierailija
2/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panokavereiden löytämiseen. En suosittele, mikäli olet tositarkoituksella liikkeellä.

Mies/37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vain palvelussa saat heti ensimmäisenä päivänä kymmeniä viestejä/matcheja, koska olet nainen. Sitten vaan tapailemaan parhaita. Muista ehkäisy, sovi ensitapaaminen julkiselle paikalle ja pidä hauskaa.

:DDD

No en mä S24 saanu kymmeniä matceja edes useamman kuukauden aikana, vaikka olinkin nainen. Tosin ei ollut sitä kuvaa.

-Ap

Vierailija
4/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä S24 saanu kymmeniä matceja edes useamman kuukauden aikana, vaikka olinkin nainen. Tosin ei ollut sitä kuvaa.

-Ap

Mitä ihmettä profiilissasi oli, jos se sai noin vähän huomiota? Vai asutko jossain Lapin jänkhällä? Oma kuvaton profiilini sai koko ajan viestejä, vaikka iso osa olikin copypastea tai asiattomuuksia.

Vierailija
5/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi lupailla liikoja. Kaikki naiset eivät tosiaankaan saa kymmeniä viestejä ensimmäisinä päivinä. Hyvä jos 10 viestiä vuodessa ja niistäkin puolet sensinvonkaajia.

Vierailija
6/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä poissa deittipalveluista, jos et treffeille uskalla mennä.

Vierailija
7/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla eväillä vakavaan seurusteluun et huippu- tai edes keskivertomiestä saa. Panoon voit toisaalta saada aika hyviäkin miehiä.

Vierailija
8/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi lupailla liikoja. Kaikki naiset eivät tosiaankaan saa kymmeniä viestejä ensimmäisinä päivinä. Hyvä jos 10 viestiä vuodessa ja niistäkin puolet sensinvonkaajia.

Melkoinen profiili pitää olla, jos saa vain 10 vuodessa...

Vierailija
9/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Mitä ihmettä profiilissasi oli, jos se sai noin vähän huomiota? Vai asutko jossain Lapin jänkhällä? Oma kuvaton profiilini sai koko ajan viestejä, vaikka iso osa olikin copypastea tai asiattomuuksia.

Asun keskisuuressa kaupungissa. Mulla oli aika pitkä teksti siellä profiilissa, ehkä se sitten karsi viestittelijöitä syystä tai toisesta. Viestejä tuli siis yli puolejn vuoden aikana ihan maksimissaan 20 henkilöltä, ja niistäkin osa tökkäyksiä tai "mitä kuuluu" viestejä. Tosissaan kirjoitettuja viestejä oli n. 5.

Tosin, en mä olekaan oikein millään mittapuulla kovin kiinnostava ihminen.

Vierailija
10/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla deittipalstoilla on mielestäni seksinvonkaajia, ihan riippumatta palstasta (ainakin nämä ilmaiset).

Eli kunhan pidät jalat maassa, et surkuttele itseäsi liikaa ja etsit itsellesi sopivaa ihmistä, pärjäät.

Jos taas sinulla on suhteettomat odotukset tai kuka tahansa, joka seksiä vongatakseen on valmis puhumaan sinut pyörryksiin saa saumoja, niin voi olla karvaampaa.

Mielestäni ihmiset eivät etsi täydellistä kumppania, mutta toki sinun kannattaa tuoda omia hyviä puoliasi esiin.

Vierailija
11/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Asun keskisuuressa kaupungissa. Mulla oli aika pitkä teksti siellä profiilissa, ehkä se sitten karsi viestittelijöitä syystä tai toisesta. Viestejä tuli siis yli puolejn vuoden aikana ihan maksimissaan 20 henkilöltä, ja niistäkin osa tökkäyksiä tai "mitä kuuluu" viestejä. Tosissaan kirjoitettuja viestejä oli n. 5.

Tosin, en mä olekaan oikein millään mittapuulla kovin kiinnostava ihminen.

Poikkeuksellista. Mutta laita nyt vähän lyhyempi teksti, onnistunut kuva yläviistosta ja vihjaus halusta seksiin(kin), niin alkaa tapahtua!

Vierailija
12/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä poissa deittipalveluista, jos et treffeille uskalla mennä.

No koko ajan yritän kerätä rohkeutta, että sinne treffeille joskus uskaltaisin. Yhdelle kivalle S24-ehdokkaalle ehdotin kahvilla käyntiä, mutta hän ei halunnut ennenkuin olisi saanut kuvan nähtäväkseen.

Vierailija
13/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä muita vaihtoehtoja kuin Tinderiä. Siellä on niin paljon enemmän käyttäjiä.

Olen tavannut toistakymmentä naista Tinderistä, ja melkein kaikilla oli mielenterveysongelmia taustalla. Ei haitannut ainakaan minua yhtään. Ne ovat todella yleisiä eivätkä määritä ihmistä.

Vierailija
14/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen profiili pitää olla, jos saa vain 10 vuodessa...

Selittynee kahdella kirjaimella: x ja l

Vierailija
15/19 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonsuomi.

Vierailija
16/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa pyytelemästä itseäsi anteeksi.

Muistan aikanaan diskossa viimeisiin hitaisiin haki poika, joka alkoi välittömästi vähätellä itseään. Musta se oli ihan tavallisen näköinen nuori mies. Se anteeksipyytely, oman ulkonäön haukkuminen ja muu sai mut lopulta kiemurtelemaan kiusaantuneena ja heti kun musiikki loppui, irrotin sen hikisen käden omastani ja pakenin.

Mulle tuli sellanen olo, että jos noin surkeena pitää itseään, niin varmaan minäkin olen sen mielestä vastenmielinen.

Ei saa haukkua itseään. Ei kukaan sun kanssa säälistä ala seurustella.

Vierailija
17/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glory hole.

Vierailija
18/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu että olet nainen niin saat mitä tahansa mistä tahansa. Senkus menet mihin tahansa palveluun, odotat pari tuntia ja alat jutella miehille jotka on jo ottanu yhteyttä. Siitä vaan valitsemaan mieleisensä

Vierailija
19/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa pyytelemästä itseäsi anteeksi.

Muistan aikanaan diskossa viimeisiin hitaisiin haki poika, joka alkoi välittömästi vähätellä itseään. Musta se oli ihan tavallisen näköinen nuori mies. Se anteeksipyytely, oman ulkonäön haukkuminen ja muu sai mut lopulta kiemurtelemaan kiusaantuneena ja heti kun musiikki loppui, irrotin sen hikisen käden omastani ja pakenin.

Mulle tuli sellanen olo, että jos noin surkeena pitää itseään, niin varmaan minäkin olen sen mielestä vastenmielinen.

Ei saa haukkua itseään. Ei kukaan sun kanssa säälistä ala seurustella.

Tuskin piti sua vastenmielisenä. Enemmänkin toisin päin. Jos on sellaisen seurassa, joka tuntuu liian tasokkaalta itselle, itsensä haukkuminen ja anteeksipyytely saa vauhtia. Täytyy osoittaa jotenkin, että tyhmä ja sokea sentään ei ole, vaikka ruma onkin eli tajuaa itsekin huonon tasonsa toiseen verrattuna.

Terv. Itseään anteeksipyytelevä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä