Käykö miehet oikeasti exiensä luona syömässä?
Omani näköjään käy. Oli sopivasti juuri ruoka tarjolla, kun haki lapsen sieltä. Olen hieman hämilläni, kun en aiemmin tällaista keltään kuullut.
Kommentit (11)
Mitä vikaa siinä, että syövät yhdessä samalla kun mies hakee lapsen? Siinä on hyvä tilaisuus keskustella rauhassa lapsen asioista ilman kiirettä. On kaikkien etu, että entiset puolisot tulevat hyvin toimeen keskenään.
No jos vanhemmat syövät samassa pöydässä lapsensa kanssa ruokaa, niin ei siitä oikein mitään pahaa voi sanoa. Tietty ymmärrän, että jos eka kerran tällainen tilanne on tullut, niin se voi hetken tuntua vähän hassulta, mutta parempi näin päin. Ja varmaan lapsellekin kiva viettää aikaa molempien vanhempien kanssa. (Varmasti lapsesta on kiva viettää aikaa sun ja nykyisen kanssa myös, ei se ole mikään joko-tai-asetelma.)
Kävi nukkumassa, syömässä ja panemassa ennenkuin muutti toiselle paikkakunnalle. Ei ole yhteistä lasta.
Jos minä menisin mun säälittävän exän luo syömään niin sen ylipitkä äijä vetäis varmaan mua turpaan ja heittäis pihalle :D
Vierailija kirjoitti:
Kävi nukkumassa, syömässä ja panemassa ennenkuin muutti toiselle paikkakunnalle. Ei ole yhteistä lasta.
No ei oo hääviä sullakaan :D ja annas kun arvaan.. luulit että se tulee takas :DD tu... te ootta tyhmiä :D
Exäni käy meillä syömässä välillä. Ihan miten vaan, ei hae tai tuo lasta. Kivasti tulee toimeen mieheni kanssa vaikka aluksi oli vähän vaivaannuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo hääviä sullakaan :D ja annas kun arvaan.. luulit että se tulee takas :DD tu... te ootta tyhmiä :D
Ja vitut. Mä jätin hänet. :D
Kaverina oli ok.
Me pantiin aina exän kanssa kunnes tapasin uuden miehen.