Kumpi on seksikkäämpi? Kaunis nainen joka on 'naisellisella' alalla vai kaunis nainen joka on 'miehekkäällä' alalla?
Ja jos joku sanoo että kaikki voivat tehdä kaikkia töitä niin se on kyllä totta.
Kommentit (10)
Ei ole pakko avata keskustelua jos kysymys on tyhmä?
ap
Mitä tekemistä alalla on seksikkyyden kanssa?
Se nainen on seksikkäämpi joka ei mieti tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se nainen on seksikkäämpi joka ei mieti tällaisia.
Älä nyt noin ota tunteisiin :D
Ammatilla ei ole mitään väliä naisen seksikkyyden kanssa, minun mielestäni. Tosin mulla on sellainen kumma ominaisuus, etten edes välillä välitä onko asiakaspalvelija mies vai nainen. En siis kiinnitä huomiota, koska heidän ulkonäöllään ei minulle ole mitään väliä kunhan saan asiani hoidettua. Olen muutenkin ajatuksissani suurimman osan ajasta. Olisin erittäin huono todistaja oikeudessa.
Kysymys juonti siitä kun tapasin erään kauniin naisen joka sattui olemaan miehille mielletyllä alalla. Ajattelin että tuossa on seksikäs ihminen. En tiedä vaikuttikohänellä ala että ajattelin näin. Olen hetero nainen. Sille en voi mitään jos se jonkun mielestä syö omaa seksikkyyttäni, että pidä toista seksikkäänä ja arvostan hänen alavalintaansa. ;) siksi kysyin että onko joku muu ajatellut tällaisella olevan merkitystä. Mutta eipä olisi kannattanut. Hyvää sunnuntainjatkoa teille,peace!
ap
voi luoja näitä kysymyksiä...