Mitä teen?
Minulle on sanottu, että en saa ostaa kaupoista kuin terveellistä ruokaa, en mitään muuta ja minulle on annettu lista ruoista, joista saan ostaa. Mutta minulla on ongelma, koska en sitten saa ilmeisesti ostaa esim. pyykinpesuainetta, shampoota, hammastahnaa, vessapaperia tai uusia hammasharjoja. Kuinka saan pyykkini puhtaiksi ilman pyykinpesuainetta tai huuhteluainetta, kuinka pystyn puhdistamaan takamukseni ulostamisen jälkeen ilman vessapaperia, pestä itseni ilman shampoota tai pesemään hampaitani ilman hammasharjaa tai hammastahnaa, koska minulle todella sanottiin, että en saa ostaa mitään muuta kuin terveellistä ruokaa kaupasta ja esim. vessapaperi tai hammasharjat eivät ole ruokaa?
Kommentit (3)
Siis oikeasti, mitä teen? Tarvitsen jonkin verran apua yksin asumisessa ja esim. raha-asioiden hoidossa. Nyt kun minulla on rahat tiukalla minun huomattiin lihoneen muutaman kilon syksyn aikana, niin minulle tehtiin selväksi, että kaupasta ei saa ostaa kuin terveellistä ruokaa mutta sehän tarkoittaa sitten sitä, että en saa ostaa mitään muuta kuin sitä terveellistä ruokaa? Laitanko minä sitten pesukoneeseen pyykinpesuaineen ja huuhteluaineen korvikkeeksi vaikka kaurahiutaleita ja maitoa, pehvani pyyhin ruisleivällä ja hampaat pesen vaikka banaanilla?
Missä päin on tollasia tuetun asumisen ohjaajia?
Maalaisjärki jne.