Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äitini yrittää jatkuvasti äiti-tytär aikaa mun kanssa?

Vierailija
15.10.2017 |

Joka ikinen kerta se menee niin, että äiti haukkuu mun ulkonäön ja vaatteet ja sitten kun tokaisen takaisin jotain hänen iästään, niin sitten loukkaantuu niin pahoin.
Seuraavaksi äiti haukkuu kaikki ystäväni ja jos hän näkee jonkun erikoisesti pukeutuvan ihmisen, alkaa hän puhua hänestä paskaa.
Loppujen lopuksi kummallakin on paha mieli.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kadehti nuorena ystäviään, joiden äidit osasivat olla tyttäriensä kanssa :( Mulle tulee niin paha mieli kuvauksestasi. Kun siis äitisi ei oikein osaa :( Luulen, että se surettaa kuitenkin häntäkin, jos syy on se, että hän kaipaa jotain mikä jopa häneltä puuttui :''''(

Vierailija
2/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän kadehti nuorena ystäviään, joiden äidit osasivat olla tyttäriensä kanssa :( Mulle tulee niin paha mieli kuvauksestasi. Kun siis äitisi ei oikein osaa :( Luulen, että se surettaa kuitenkin häntäkin, jos syy on se, että hän kaipaa jotain mikä jopa häneltä puuttui :''''(

Hän oli läheinen äitinsä kanssa äitinsä kuolemaan asti. Mä taas olen aina tarvinnut omaa tilaa, mutta sitä en ole koskaan saanut, vaan mun tekemisiä on aina kytätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi tykkää haukkua muita ja nauttii myös sinun haukkumisesta ja kyttäämisestä, yrittää hallita sinua. Omaan äitiin ei ole mikään pakko pitää yhteyttä jos tämä ei ole muuta kuin v****mainen ihminen. Äitiäsi et voi valita, olet syytön siihen, mutta voit valita sen millaisten ihmisten kanssa vietät elämäsi.

Vierailija
4/4 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän oli läheinen äitinsä kanssa äitinsä kuolemaan asti. Mä taas olen aina tarvinnut omaa tilaa, mutta sitä en ole koskaan saanut, vaan mun tekemisiä on aina kytätty.

Ihmeellistä, että et voi olla tyytyväinen, kun olet sitä omaa tilaa kuitenkin sen verran saanut, että tunnistat itsesi ja millainen olet. Se on jo paljon se. Äitisi ei ole manipuloinut sinua niin paljon, ettet edes uskaltaisi olla erilainen kuin hän. Miksi se, että äitisi koittaa jotain kiusaa sinua, jos et kerran äitiäsi edes tarvitse? Tai mihin sitten tarttet? Kehtaisitko ottaa vain sen ja torjua muun? Jos äitisi kiukuttelee, niin sanot, ettet tykkää, kun hän kyttää sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän