Kaipaatteko 90-lukua?
Mä kaipaan ja tuntuu pahalta kun tiedän että se aika ei koskaan palaa.
Kommentit (10)
Joo. Olin nuori ja elämä edessä. Musiikki. Lankapuhelimet. Ei älypuhelimia. Elämä oli siinä mielessä yksinkertaisempaa ja täydempää. Ei somea ja sitä kautta tapahtuvaa itsensä korostamisen trendiä. Kaipaan. Elämä ei enää koskaan ole yhtä huoletonta kuin silloin nuorena, polut kulkemattomia vielä.
Kyllä, tekisin monta asiaa toisin. Ei sillä että jotain katuisin vaan tahtoisin nähdä valintojen vaikutuksen.
Kyllä vaikka olen itse 90-luvun alkupuolen lapsi. Olin kuitenkin vielä sitä ikähaarukkaa ettei ollut koulussa älypuhelimia ja elämä ei ollut 2000-luvun puolellakaan niin pinnallista kuin nyt. Ja surullista että some vie ihmisten elämästä niin paljon aikaa.
80-luku olisi parempi, mutta kyllä sekin kävisi, jos vaihtoehtona on nykyaika.
Lapsiakin pystyttiin silloin hankkimaan ilman miljoonia maksavia emmaljungia, gugguuvaatteita ja molohaalareita. Lasten kanssa oltiin eikö vain luotu täydellistä blogisisältöä ja brändätty itseään.
Kaipaan 90-luvun Music Televisionia
En, koin lama-ajan lapsena ja teininä ahdistavana vanhempien rahavaikeuksien vuoksi.
Kaipaan todella paljon. Nykyajassa parempaa on ainoastaan tekniikan kehittyminen