Kukaan muu joka ei voi sietää Sannin laulutyyliä?
Sanni on tosi taitava ja lahjakas nuori muusikko, mutta henkilökohtaisesti en voi sietää hänen laulutapaansa. Pieni nasaali ja tapa artikuloida vokaalit ä:n suuntaan on sellainen, joka saa vaihtamaan kanavaa.
Sannia hehkutetaan niin paljon, että mietin, onkohan kukaan muu samaa mieltä. Sanokaa puolesta ja vastaan!
Kommentit (14)
Jos ei jotain siedä niin ei sitten kuuntelekaan.
Olen samaa mieltä. Hänen omat radiohitit vielä menee, mutta kun alkaa nasaalillaan raiskaamaan noita muiden biisejä niin ei vaan pysty kuuntelemaan.
Vaikka olisi miten hieno sovitus niin ääni pilaa kaiken. Siihen on niin kyllästynyt jo.
Aivan samaa mieltä ap. En yhtään kestä hänen "lauluaan".
"Niin, että mitähän vittua"?
-Sanni
Kuuntelen mitä ja ketä hyvänsä ennemmin kuin sitä helvetin honottajaa!
Harvinaista, että aitoa inhoa saa pelkkä laulutyyli aikaan, mutta sannin kohdalla käy näin. En pidä ollenkaan, vaikka Sanni itsessään ei ärsytä.
Mitä kappaleita sillä on,mistä saisi hyvän ääninäytteen?
Kyllä hävetti eilen illalla kun katsoin Sannin esitystä Juha Tapion päivänä.Siis häpesin itseäni koska esitys oli loppuun asti suunniteltu,hiottu....... mutta se nasaali ääni sai minut lähes painamaan kaukosäädintä :( Lahjakas artisti ,mutta miksi ,voi miksi tuo nasaali.Häpesin toisen kerran kun luin facessa ylistävät kommentit ja itse oli siitä eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa sitä piipitystä. Tuntuu että kaikki nuoret nykyartistit ovat samanlaisia piipittäjiä - kuulostavat pikkulapsilta.
Juu, mä en välillä edes erota kun radiossa kappale ja artisti vaihtuu! Surullista kun trendit tasapäistää musaa niin tylsäksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävetti eilen illalla kun katsoin Sannin esitystä Juha Tapion päivänä.Siis häpesin itseäni koska esitys oli loppuun asti suunniteltu,hiottu....... mutta se nasaali ääni sai minut lähes painamaan kaukosäädintä :( Lahjakas artisti ,mutta miksi ,voi miksi tuo nasaali.Häpesin toisen kerran kun luin facessa ylistävät kommentit ja itse oli siitä eri mieltä.
Juuri sen dueton jälkeen tätä ihmettelin... ja sitä on hehkutettu kauden parhaaksi? Juha Tapio oli kyllä siinä aivan mallikas niin kuin aina.
Ap
Kun miettii mitä artisteja suomalaiset hehkuttaa, niin ei ihme ettei päästä euroviisuissa koskaan pitkälle..
Nylon Beat vietynä uuteen ulottuvuuteen..
Huomasitteko muuten, että Jennin eteerinenkaiku-autotune ei ollut nyt käytössä JT:n päivänä.
Samaa mieltä kuin ap. Hyvä henkilö ja muusikko, ääni ja tyyli eivät nappaa. Tuskin tämä Sannia haittaa.
En jaksa sitä piipitystä. Tuntuu että kaikki nuoret nykyartistit ovat samanlaisia piipittäjiä - kuulostavat pikkulapsilta.