Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kaksi miestä

Vierailija
14.10.2017 |

Sen kenenkä kanssa olen naimisissa ja ihastukseni. En halua erota, mutta ihastus mielessä kokoajan.
Muita saman asian kanssa olevia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tämä ihastus on?

Vierailija
2/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ruskeasilmäinen makupala.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on haluan kahta miestä.

Vierailija
4/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

platoninen vai seksisuhde mielessä .  

Vierailija
5/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmasti mieheltäsi luvan vaikka tuoda ihastuksesi kotiinne asumaan, jos tarjoat miehellesi Äityliinin herkkukeittoa. Sen luota ei lähd pois yksikään täysjärkinen mies. Mutta älä paljasta reseptiä miehellesi...

https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…

Vierailija
6/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin reseptin. Hyvä neuvo.

Vierailija
7/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on synti !

Vierailija
8/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin uuden fillarin.

Vierailija
9/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kellään?

Vierailija
10/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta. Olen pettänyt aika monta kertaa eri naisten kanssa, mutta ei ole tullut kyllä mieleenkään kysyä vaimoltani, että kävisikö hänelle että otan jalkavaimon, saati sitten alkanut ehdottelemaan kenellekään että tulisi jalkavaimokseni. Olen tyytynyt vain rajuun seksiin, ja varmasti ihan hyvä näin.

Vierailija
11/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne kuin aloittajalla. Oma avioliitto tosi väljähtynyt , riitoja riitojen perään. Aina sovitaan ja päätetään vielä yrittää mut ei tästä mitään tule. Olen ollut pitkään ihastunut toiseen mieheen ja tämä mies myös minuun. Meillä miehen kanssa 8kk vauva, ja en halua rikkoa perhettämme.. tuntuu pahalta elää näin kun järki sanoo toista ja sydän toista.

Vierailija
12/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Rakastan miestäni, mutta 12 v yhdessä ja arki on arkea. Kaipaan kipinää, ihastusta ym. En kuitenkaan aio tehdä mitään, mutta mietin jatkuvasti että tätäkö on (toivonmukaan) tulevat 50 vuotta? Olen ihastunut pariinkin otteeseen viimeisen parin vuoden aikana, harmi että on jo ihana parisuhde :D

Vierailija
13/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aviomieheni on antanut mulle luvan seurustella toisen miehen kanssa. Avioliittomme on edelleen hyvä, vaikka tällä tiellä ollaan menty jo yli viisi vuotta. En näe väärää siinä, että rakastan kahta miestä ja olen todella onnellinen nykytilanteeseemme, jossa asun aviomieheni kanssa ja poikaystäväni viettää n. puolet viikosta luonamme.

Kannattaa keskustella aiheesta miehesi kanssa, et voi tietää vaikka hän olisikin halukas avaamaan liittoanne kolmannelle osapuolelle... :) 

Vierailija
14/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aviomieheni on antanut mulle luvan seurustella toisen miehen kanssa.

P*neeko miehesi teitä molempia, vai miten yleensä hoidatte "temput"?

Vierailija
15/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kaikki vuorotöitä, eli ei vaadi paljoa järjestämistä saada ihan kahdenkeskistä aikaa kummankin kanssa. Kun nukutaan yhdessä ei harrasteta seksiä, vaan yleensä jompikumpi pitää sylissä. Kerran kokeiltiin kimppaa, mutta ei tuntunut luontevalta.

Vierailija
16/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö sulle vielä kolmas? Saisit yhtäaikaa kaikkiin aukkoihin? Ei tartte olla romanttistakaan, riittää että aukot ovat puhtaita ja apposen avoimia.

Vierailija
17/17 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Mulla oli miehen luvalla rakastaja ne vuodet, kun hän ei kyennyt seksiin. Suhde päättyi, kun mies parani. En väitä, että sopii kaikille.