Miten tästäkin voi joku suuttua? Ruoka-asiaa!
Tänään piti mennä miehen isän syntymäpäiville mutta en sitten näemmä menekään. Ja typerästä syystä.
Olen ollut vegetaristi jo vuoden. Viime keskiviikkona päätin ryhtyä vegaaniksi pitkän pohdinnan jälkeen. Tekstasin anopille et hei, viitsitkö varata mulle jotain uuden ruokavalioni mukaista syötävää. Mieskin voi syödä samaa.
Niin anoppi vastasi ei käy kun tilausta ei voi enää muuttaa. Catering ei kuulemma suostunut. Ihmettelin sitten ettei anoppi voisi laittaa jotain vegaanista itse. Vastasi taas jotain ympäripyöreitä. Parasta oli et käski tuomaan omat ruuat!
Mies saa mennä, minä ja lapset pysytään kotona!
Kommentit (11)
Miksi sä lapsia rankaiset omasta hölmöydestäsi?
Erittäin huono tunnistettavuuden vuoksi. Ärsyttää!
Siis kuka nyt suuttui? Sinä, anoppi vai joku naapurin Seppo? Ja kyllä minusta on kohtuullista, jos olet ainut vegaani ja päätöksesi on noin tuore ja anopilla enää vain vähän aikaa varautua, että tuot omat eväät mukana.
Taas näkee, ettei vegaaneilla aivot toimi!
Ap typerää sinulta, jos et mene juhliin. Osoitat vain oman pienuutesi. Voit hyvin viedä omat eväät mukanasi.
No hohhoijaa. Lopeta provoaminen, kun aloituksesi ovat näin väsyneitä ja läpinäkyviä.
Luulin jo nähneeni tämän palstan typerimmän provon, mutta ap pani kyllä taas paremmaksi.
0/5
Ei jaksais näitä enää.