Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myöhäinen keskenmeno ja kohdun poikkeavuus

Muppe
12.10.2017 |

ONko kellään kokemusta? Olen asian kanssa ihan yksin.

Menetimme terveen vauvan (patologi tutki) raskausviikolla 20 ja syy oli poikkeava kohtuni, joka on kaksiosainen. Mulla meni vaan lapsivedet yhtäkkiä ja vauva syntyi sitten muutaman päivän päästä eikä noilla viikoilla tietysti ole mitään mahdollisuuksia.

En tiedä mitä tehdä, tuntuu että kun pelkkä keskenmeno niin vähätellään ja luullaan, että "luonto hoiti sairaan vauvan pois" vaikka minun kohtuni on ollut syntymästä asti poikkeava...

Onko ketään kohtalotoveria?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut poikkeava ja tiedossa niin miksi edes yrität/yritit lasta? En tarkoita pahalla. Mutta hieman ihmetyttää miksi yrittää jos on tuollainen poikkeavuus joka estää.

Vierailija
2/3 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt siitä, selvisi vasta keskenmenon jälkeen, että on synnynnäinen poikkeama... tarkoitin ain, etten voinut sille mitään, koska se on synnynnäinen. Eikä tuollaisia voi tutkia ilamn erikoistekniikoita eli pelkällä ultralla harvoin näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanniksi löytyy varmasti enemmän juttua asiasta ja kohtalontovereita. Luin sattumalta asiasta hieman äskettäin, oli ihan uutta tietoa itselleni. Toivottavasti saat vauvan myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän