Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kehdataan tupakoida julkisesti, muttei piereskellä?

Vierailija
12.10.2017 |

Röökaajia näkee ylpeinä tupruttelemassa pysäkeillä ja kauppakeskusten ovilla, jopa paikoissa joissa ei saisi. Jos joku sattuu pieraisemaan ryhmässä, se on jotenkib kauhean noloa. Miksi?

- tupakansavu haisee pahemmalta, kauemmin ja tarttuu muihinkin (pierunhaju ei tartu)
- tupakointi on epäterveellistä, piereminen terveellistä (n. 25 pierua päivässä). Naiset jotka eivät piere, kärsivät vatsakivuista. Naiset jotka eivät polta elävät paremman näköisinä ja luultavasti pidempään
- tupakointi vaarantaa ympärillä olevatkin (passiivinen tupakointi), pierun haistaminen ei ole vaarallista - itse asiassa joku tutkimus jopa selvitti, että pierujen haistelu ehkäisee syöpää
- tupakointi maksaa, piereminen ei
- tupakointi näyttää tyhmältä, piereskely ei näy

Minä pidän röökaamista nolompana kuin joltain joskus vahingossa karkaavaa pierua.

Miksi sinä kehtaat tupakoida julkisesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo

Vierailija
2/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tupakointi on moninkertaisesti haitallisempaa kuin pieru mutta ei se tahallinen piereminenkään hyvää käytöstä ole, paskallehan se haisee, eli varsin epämiellyttävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastahan ruokavaliosi jos on noin kova tarve paukutella.

Vierailija
4/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääääh!? :D huhhuh! Mikä kysymys!! Repesin))))

Vierailija
5/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piereskelen ja tupakoin julkisesti mutta katson ettei kovin lähellä ole ihmisiä.

Vierailija
6/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaivan nenää julkisesti ja syön räkääni, koska se on terveellisempi huono tapa kuin tupakointi.

Vierailija
7/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun katselen tupakkaa tai sähkötupakkaa imuttavaa ihmistä, tulee mieleeni, että hyvin syvältä kehtoajalta on jäänyt vaikeita traumoja, koska imeminenhän on meidän syvimpiä viettejämme: tupakoiva ihminen on syvästi vaille oleva ihminen. Piereskely kuuluu samaan 'sarjaan' kuin imeminen. En osaa tätä paremmin selittää, mutta hyvin alkukantaisista asioista on molemmissa kyse.

Vierailija
8/8 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, kun katselen tupakkaa tai sähkötupakkaa imuttavaa ihmistä, tulee mieleeni, että hyvin syvältä kehtoajalta on jäänyt vaikeita traumoja, koska imeminenhän on meidän syvimpiä viettejämme: tupakoiva ihminen on syvästi vaille oleva ihminen. Piereskely kuuluu samaan 'sarjaan' kuin imeminen. En osaa tätä paremmin selittää, mutta hyvin alkukantaisista asioista on molemmissa kyse.

Minä en hengittänyt äidinmaitoa keuhkoihini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme